וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובע-און: כיסוי הראש מסמן את היורש בצ' קוריאה

מומחים צפו בתמונה וקבעו: קים ז'ונג-איל מייעד את בנו, קים ז'ונג-און, לרשת אותו. "יש כלל לא כתוב", הסביר בכיר שערק, "לפיו איש אינו יכול לחבוש כובע פרווה כזה מלבד המנהיג"

למרות השערות מכאן ועד הודעה חדשה, איש במערב לא הצליח להוכיח סופית - עד עתה - שמנהיג צפון קוריאה, קים ז'ונג-איל, מייעד את בנו הצעיר, קים ז'ונג-און, לרשת אותו. גם מינויו של הבן לשורה של תפקידים בצבא ובמפלגת השלטון בחודשים האחרונים לא סיפקו את ההוכחה הסופית. אבל ייתכן שכעת נמצאה ההוכחה, והיא נמצאת בתמונה הזו, שצולמה בעת ביקור בסטודיו לאמנות בפיונגיאנג ופורסמה לפני ימים אחדים:

מנהיג צפון קוריאה קים ז'ונג-איל (במרכז) בביקור בסטודיו לאמנות בפיונגיאנג. שני מימין (בשורה התחתונה) – בנו, קים ז'ונג און. Korean Central News Agency via Korea News Service, AP
הנער וכובע הפרווה - שורה תחתונה, שני מימין/AP, Korean Central News Agency via Korea News Service

פרשנים בדרום קוריאה סבורים כי ההוכחה היא כובע הפרווה החום שחובש כאן לראשונה הנער השמנמן (שני מימין בשורה התחתונה) - בדיוק כמו אביו הדיקטטור (ראשון משמאל), שמקפיד על הכובע ברבות מהופעותיו הפומביות. הפרשנים מציינים כי בתמונות קודמות של השניים, גם במה שנראה כמו מזג אוויר קר במיוחד, חבש רק האב את הכובע, בעוד הבן נראה תמיד בראש חשוף.

"הכובע הזה נתפר על ידי חייט-אומן, שהשתמש בפרוות לוטרה מהזן המשובח ביותר", הסביר בראיון לעיתון הדרום קוריאני "צ'וסון אילבו" אדם שזוהה בשם "צ'ואי", ותואר כבכיר לשעבר בממשל בפיונגיאנג שערק לדרום. "יש כלל בלתי כתוב, לפיו אף אחד אחר אינו יכול לחבוש כובע כזה מלבדו. המשמעות היא שהבן הגיע כבר כמעט לאותו סטטוס של אביו".

מנהיג צפון קוריאה, קים ז'ונג-איל (ראשון משמאל), עם בנו, קים ז'ונג-און (ראשון מימין). Korean Central News Agency via Korea News Service, AP
בתמונות קודמות נראה האב עם הכובע, והבן - חשוף ראש/AP, Korean Central News Agency via Korea News Service

כתבה נוספת בעיתון הדרום קוריאני הוקדשה גם היא לקים הבן, והתראיין בה השף לשעבר של קים, קנג'י פוג'ימוטו היפני - שכבר חשף בעבר סודות על מסדרונות הממשל בפיונגיאנג. הפעם חשף עוד כמה סיפורים על ילדותו קים הבן.

"כשהיה בן 15, אמר קים לבנו שגבר צריך לדעת לשתות, אך הורה עליו לא לעשן", סיפר הטבח. "ג'ונג-און העדיף וויסקי ג'וני ווקר ובסתר עישן יחד איתי סיגריות איב סן-לורן. הייתה לו מרצדס 600, והוא אהב מוזיקת פופ דרום קוריאנית ומשחקי 'סופר מריו' ו'טטריס' במחשב". עוד סיפר כי כשהיה קטן יותר, ביקר קים הבן בדיסנילנד-טוקיו יחד עם אמו, וכי פעם אמר לו: "אני מחליק ברולר-בליידס, משחק כדורסל ועושה סקי מים בקיץ, אבל אני תוהה איך אנשים אחרים חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully