וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'קסון האסייתי" לכלא - בגלל סרטי סקס

בימ"ש באינדונזיה גזר 3.5 שנות מאסר על כוכב הפופ נזיל אירהאם, המוכר בשם "אריאל", שהורשע בהפצת סרטי סקס בכיכובו, ובהפרת חוק איסור הפורנוגרפיה במדינה המוסלמית. המעריצות הרוסות

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

כבר חודשים ארוכים סוערת אינדונזיה סביב סיפורו של נזיל אירהאם, כוכב פופ ענקי במזרח אסיה המוכר בשם "אריאל" - שהסתבך עם הרשויות כשסרטוני סקס שבהן הוא כיכב יחד עם שתי ידועניות נוספות, דלפו לרשת. היום (ראשון) הסתיים הסיפור, לפחות לעת עתה, בשליחתו לכלא לשלוש וחצי שנים.

אריאל בן ה-29 נשפט באשמת הפרת חוק הפורנוגרפיה במדינה המוסלמית ובכך שהפיץ במכוון את הסרטונים באמצעות האינטרנט. היום התעלמו השופטים מטענתו כי החומרים נגנבו מידיו, ושלחו את "מייקל ג'קסון של אסיה" אל מאחורי הסורגים.

"הנאשם הורשע בביצוע מעשה פלילי של סיוע להפצה, יצירה ואספקה של פורנוגרפיה לציבור, ונידון למאסר של שלוש שנים ושישה חודשים", קבע ראש הרכב השופטים, סינגיח פראקוסו. פרקליטו של אירהם כבר הודיע שיערער על העונש

מאות ממעריציו של אריאל שהגיעו לדיון התקשו לעצור את הדמעות, אך מחוץ לבית המשפט נערכו גם הפגנות הפוכות בהם קראו אנשי דת להחמיר בעונשו. "מנקודת המבט שלנו, על פי השריעה, העונש על נואף מוסלמי הוא מוות בסקילה", הבהיר אחד המפםגינים, עבדול קוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully