וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים ניסו לפרוץ למשרדי אל ג'זירה ברמאללה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.1.2011 / 15:27

שוטרים פלסטינים מנעו ממפגינים ברשות לפרוץ למשרדי רשת אל ג'זירה, שפרסמה מסמכים סודיים מהמו"מ המדיני. אבו מאזן: "בילבלו בכוונה בין עמדותינו לעמדות ישראל"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

קבוצת פלסטינים ניסתה לפרוץ אחר הצהריים (שני) למשרדי רשת הטלוויזיה "אל ג'זירה" ברמאללה - כך נמסר מהרשת הקטארית. על פי הדיווח, כוחות המשטרה הפלסטינית מנעו מהמפגינים להיכנס למשרדים. מנהל משרד 'אל ג'זירה' ברמאללה סיפר, כי "קבוצת צעירים ניסו לפרוץ לתוך הבניין. הם היכו בדלתות המשרדים עד שהגיעה המשטרה ופינתה אותם משם".

"אל ג'זירה" חוללה אמש סערה ברשות הפלסטינית, כשפרסמה את תוכנם של מסמכים סודיים ממחלקת המו"מ של הרשות, מהם עולה כי הפלסטינים העניקו במהלך המו"מ עם ארה"ב וישראל ויתורים מפליגים, בין היתר על השליטה ברוב ירושלים.

עשרות צעירים פלסטינים הפגינו היום ברמאללה, במחאה על "הפגיעה ברשות הפלסטינית", כלשונם, בפרסום המסמכים. המפגינים נשאו שלטים בגנות התחנה הקטארית, בהן נכתב כי היא מנסה לפגוע בהנהגה הפלסטינית באמצעות פרסום מסמכים שמהימנותם אינה ברורה.

אבו מאזן: "זוהי חרפה"

הטענות על פגיעה ברשות הפלסטינית נשמעות לא רק בקרב המפגינים, אלא גם עולות על ידי בכירי הרשות. בתגובה לפרסום המסמכים ברשת 'אל ג'זירה', מהם עולה כי הרשות הפלסטינית הסכימה לוותר על ריבונות ברוב השכונות היהודיות במזרח ירושלים, אמר יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, כי רשת אל ג'זירה התכוונה "לבלבל במכוון בין העמדות הישראליות לפלסטיניות". במסיבת עיתונאים בקהיר בתום פגישתו עם הנשיא חוסני מובארק אמר: "זוהי חרפה. אין לנו שום סודות שאנחנו מסתירים. כל הפרטים מהמשא ומתן שמתנהל מועברים לליגה הערבית".

גם ראש צוות המשא ומתן לשעבר מטעם הרשות הפלסטינית, אבו עלא, תקף את הרשת הטלוויזיונית וקרא לוועד הפועל של אש"ף ולליגה הערבית לקיים ישיבה דחופה כדי לדון במסמכים שפורסמו וכן קרא לליגה "לצאת נגד מסע ההסתה שמנהלת אל ג'זירה נגד הפלסטינים", כלשונו. לדבריו, "הקמפיין של אל ג'זירה משרת אך ורק את האינטרס הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully