וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של גלנט: "הטענות נגדו חסרות בסיס"

במקביל לכך שבג"ץ דחה הבקשה להוצאת צו ביניים נגד מינוי הרמטכ"ל, טענה אשתו, קלודין גלנט, כי פרשת הקרקעות יצאה מפרופורציה ושהאמת עוד תתגלה. "מישהו שם יצא מכלל שליטה"

קלודין גלנט, אשתו של הרמטכ"ל המיועד האלוף יואב גלנט, התראיינה הבוקר (רביעי) בתוכנית "שי ודרור" ברדיו 103 FM. בראיון טענה קלודין כי החשדות לפיהם גלנט סיפח לעצמו שטחים ציבוריים שלא כחוק, חסרות בסיס לחלוטין. הרעיה סיפרה שהיא עצמה ניזונה רק מהפרסומים בתקשורת, ושהיא סמוכה ובטוחה שלאחר השימוע אצל מבקר המדינה האמת תצא לאור.

לדברי קלודין, "אין לי מושג בדיוק כמה דונם יש לנו בכלל, יואב קיבל את מה שמגיע לו לפי החוק ואפילו פחות מזה. אני רק יודעת שמישהו שם איבד שליטה, ומנסה סתם להכשיל ולמנוע את המינוי".כמו כן במהלך הראיון ציינה גלנט כי "הדובר של השר מיכאל איתן היה במקרה גם הדובר של התנועה הירוקה. זה מעורר שאלות".

בתוך כך, בג"ץ דחה הבוקר את הבקשה שהוגשה מצד "התנועה הירוקה" , אשר דרשה מתן צו ביניים במטרה למנוע את כניסת גלנט לתפקיד הרמטכ"ל ב-14 בפברואר. בראשית השבוע הבא צפוי גלנט להגיע למשרדי מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, שם הוא צפוי לעבור שימוע, שרק בסופו ניתן יהיה לקדם את הליך המינוי.

  • עוד באותו נושא:
  • יואב גלנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully