וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי משרד החוץ: לא נסייע לישראלים במצוקה בחו"ל

11.1.2011 / 16:51

עובדי משרד החוץ החריפו העיצומים ובמסגרתם לא יסייעו נציגי המשרד לישראלים בחו"ל. בין היתר, לא יינתן מענה לישראלים שאיבדו הדרכון, נשדדו או נעצרו. "פנו אל האוצר לסיוע"

ועד עובדי משרד החוץ מחריף את העיצומים: במסגרת שביתת העובדים, לא יטפלו עובדי המשרד בבעיות של מטיילים ישראלים בחו"ל, בהם איבוד דרכון, מעצר, הסתבכות משפטית, תאונות דרכים, אובדן קשר, אשפוז ועוד, כך נמסר היום (שלישי) מוועד עובדי משרד החוץ. עוד נמסר, כי לגבי "נושאים אשר מטופלים באופן שוטף על ידי שליחי משרד החוץ ברחבי העולם, יש לפנות מעתה לקבלת סיוע אל לשכת שר האוצר".

עוד נכתב בהודעה מטעם ועד עובדי המשרד, כי הם ממליצים לישראלים השוהים מחוץ למדינה לשקול את המשך שהייתם, ואילו לישראלים המתכננים נסיעה לחו"ל, לדחות אותה. בהודעה נמסר עוד, כי "אנו מבקשים להדגיש כי ההחלטה אם לבקר באזורים הנזכרים לעיל או לשהות בהם נתונה לשיקול דעתו של כל אדם ואדם והיא כעת על אחריותו הבלעדית של משרד האוצר".

עובדי משרד החוץ הודיעו אתמול על צעדים נוספים שיינקטו כחלק מהחרפת השביתה. אחד מן הצעדים הללו הוא הפסקת הסיוע לחברות ישראליות בתחום הכלכלי. "תופסק כל פעילות של מטה משרד החוץ בארץ ושל הנציגויות בחו"ל בתחום של סיוע לחברות ישראליות בחו"ל בפתיחת שווקים, השתתפות בתערוכות וירידם וכל פעילות נלווית אחרת", נכתב בהודעה מטעם הוועד.

בנוסף, העובדים ינתקו כל קשר עם גורמים ישראלים העוסקים בתחום הכלכלי, ובהם ייצוא, התאחדות התעשיינים, ארגוני יצואנים ויבואנים ומשרדי ממשלה העוסקים בתחום. החרפה נוספת נוגעת להפסקת הסיוע שמשרד החוץ מספק לחברות ישראליות העוסקות בייצוא ביטחוני, כולל ציוד ביטחוני וייצוא וידע ביטחוני לסוגיו. בהודעה צוין, כי "ההנחיה הנ"ל תקפה לחברות ישראליות פרטיות וממשלתיות כאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully