וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 פצועים בפיצוץ על רקע פלילי ליד רמה"ש

איילה חננאל

10.1.2011 / 12:24

שלושה בני אדם נפצעו באורח קל עד בינוני מפיצוץ שאירע ברכב שנסע בכביש 5 באזור צומת הכפר הירוק. ככל הנראה מדובר בפיצוץ על רקע פלילי

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

גבר בן 53 נפצע באורח בינוני ובנו בן ה-31 נפצע באורח קל נפצעו באורח קל בפיצוץ שאירע לפני זמן קצר (שני) ברכב שנסע בכביש 5 מכיוון מחלף הכפר הירוק לכיוון מחלף מורשה שבאזור רמת השרון. רוכב קטנוע בן 66 שנסע בסמוך אליהם נפצע אף הוא באורח קל מהפיצוץ. מבדיקה ראשונית עולה כי הפיצוץ נגרם ממטען שהוטמן ברכבו של הגבר, קבלן בניין באזור השרון המוכר למשטרה.

צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. כוחות גדולים של משטרת מחוז תל אביב הוזעקו למקום. ככל הנראה מדובר בתקרית על רקע סכסוך כספי בין עבריינים. חקירת הפיצוץ הועברה לימ"ר תל אביב. אחיו של האב נרצח לפני כ-5 שנים במהלך פיצוץ שאירע במכוניתו בתחנת דלק בקריית אונו.

"נמסר לנו על פיצוץ רכב, וכשהגענו למקום ראינו שני פצועים אשר היו עדיין בתוך האוטו", סיפר דיב מנסור, פרמדיק במד"א מחוז ירקון, "פצוע נוסף היה רוכב קטנוע, שנסע בצמוד אליהם. החלק הקדמי של הרכב נשרף ונגרם לו נזק משמעותי, וחלק נוסף עף על הכביש מעוצמת הפיצוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • פיצוץ רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully