וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם ביטחוני: "המפגינה מבילעין לא מתה מהגז"

3.1.2011 / 20:42

גורם ביטחוני אמר כי לצוות החקירה שהקים צה"ל לבדיקת מות המפגינה בבילעין בסוף השבוע הגיעו מסמכים מהם עולה כי ייחוס מותה לשאיפת גז מדמיע הינו פיברוק ויתכן שמתה מסרטן

סתירות מהותיות התגלו בין דיווחי הפלסטינים על מותה של ג'וואהר אבו רחמה בהפגנה ביום שישי האחרון בבילעין לבין הממצאים הרפואיים שהגיעו לידי צה"ל, כך סיפרו הערב (שני) גורמי ביטחון. לטענת הגורמים, ביממה האחרונה הגיעו לידי הצוות החוקר את האירוע מסמכים רפואיים המעלים ספקות לגבי הטענות כי אבו רחמה אכן נהרגה כתוצאה ישירה משאיפת גז מדמיע.

כמו כן, המסמכים מציירים תמונה שונה לגבי אופן הטיפול שקיבלה אבו רחמה בבית החולים ברמאללה. הגורמים טענו כי על פי המסמכים, הגז לא היה הגורם הישיר למותה של אבו רחמה, כי אלא שהיא ככל הנראה מתה ממחלה קטלנית ממנה סבלה, ככל הנראה סרטן.

צה"ל משלים בימים אלו את התחקיר, ממנו עולה כי אבו רחמה ככל הנראה מתה בביתה - וכלל לא השתתפה בהפגנה המדוברת. אתמול טען דודה של אבו רחמה כי לאחייניתו לא היו כל מחלות קודמות שהיו יכולות להוביל למותה, וכי היא מתה בבית החולים, ולא בביתה כפי שנטען על ידי צה"ל. אבו רחמה סיפר עוד, כי "בבית החולים אמרו לנו שאולי היא תקום. עשו לה בדיקות דם. היינו שם עד 23:00 בלילה. ב-08:00 בבוקר אמרו לי שרופא אמר שהיא קיבלה יותר מידי גז בדם ויש לה זיהום בדם. לא היו לה מחלות קודמות". אבו רחמה היא אחותו של באסם אבו רחמה, שנהרג מפגיעת קליע גז לטווח מוגדל במהלך הפגנה בבילעין ב-17 באפריל, 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully