וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניה נגד מעלימי מס: הכישוף הוכר כמקצוע

במדינה נכנס לתוקף חוק המכיר במכשפים, מגידי עתידות, אסטרולוגים ומיסטיקנים כבעלי מקצוע, כדי שניתן יהיה לגבות מהם מיסים. גרסה קודמת של החוק בוטלה בגלל איום בקללה

חיזוי העתיד או שרלטנות? לא משנה, כל עוד אתה משלם מסים. זהו המצב ברומניה, שם נכנס בסוף השבוע לתוקף חוק המכיר במכשפים, מגידי עתידות, אסטרולוגים, איצטגנינים ושאר מיסטיקנים כבעלי מקצוע מוכר ורשמי.

את החוק יזמה ממשלת רומניה לפני חודשים ואתמול (שבת) הוא נכנס לתוקף. הוא כולל גם כמה בעלי מקצועות פחות אקזוטיים, כגון משרתים אישיים, מורים לנהיגה וחונטי גופות, שכולם נכנסים תחת הקטגוריה "שירותים אישיים".

לפי הפרסומים ברומניה, מטרתו המוצהרת של החוק היא להקל על גביית מסים ממגוון בעלי המקצועות, שעד כה עבדו רק באופן "שחור". מדובר בחוק מתוקן, לאחר שגרסה קודמת שלו נזנחה בספטמבר האחרון. בזמנו נטען כי אחת הסיבות לוויתור על ההצעה הקודמת היא איום בהטלת קללה נגד יוזמיה.

במשך חודשים עמד החוק במוקד הדיון הציבורי ברומניה, כשרבים מכלי התקשורת לעגו להצעה, אך לבסוף, כאמור, היא אושרה. אחד הבלוגרים הרומנים שכתבו על הנושא תהה: "מעניין כמה תביעות יוגשו עכשיו לרשות להגנת הצרכן בעקבות תחזיות שלא התגשמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully