וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוורמן בצפת: "אש הגזענות מתפשטת בישראל"

21.12.2010 / 12:09

במהלך סיור בצפת, התייחס השר לענייני מיעוטים לקריאות רבנים, ובהם רבה הראשי של צפת, שלא להשכיר דירות לערבים. לדבריו, "עלינו לפעול בחומרה מול כל מי שפוגע ביחסי יהודים-ערבים"

השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן, התייחס היום (שלישי) לקריאותיהם של רבנים רבים שלא להשכיר דירות לערבים. במהלך סיור בעיר צפת, בה נשמעו קריאות מסוג זה, אמר ברוורמן, כי "אש הגזענות מתפשטת ברחבי המדינה ומאיימת לשרוף כל חלקה טובה: עלינו לשנס מותניים ולפעול בחומרה מול כל מי שמתבטא בקיצוניות ופוגע ביחסי יהודים-ערבים".

ברוורמן ביקר במכללה האקדמית בעיר ואף נפגש עם סטודנטים יהודים וערבים במטרה לחזק את הדיאלוג בין שני העמים. ברוורמן אמר עוד כי "חיזוק העיר צפת והמכללה בפרט יהיו ערובה לעמידה מול גורמים אלו".

התנועה הרפורמית וארבעה ארגונים נוספים עתרו בשבוע שעבר לבג"ץ בדרישה לחייב את שר המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין משמעתי את רב העיר צפת, הרב שמואל אליהו, בשל התבטאויותיו האחרונות בגנות ערביי ישראל. בתנועה גם דורשים שהרב אליהו יושעה לאלתר מתפקידו. "עניינה של עתירה זו הינו הפרה מתמשכת של הוראות הדין המשמעתי החל על רבני עיר על ידי הרב אליהו, אשר באופן שיטתי ומכוון משתמש בתואר ובמשרתו הציבוריים על מנת להסית כנגד הציבור הערבי בישראל", נכתב בעתירה שהוגשה באמצעות עו"ד עינת הורביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully