וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפת ענק בכרמל, תושבים פונו מבתיהם

קובי מנדל

2.12.2010 / 13:01

צוותי כיבוי רבים הנעזרים במסוק משטרתי פועלים להשתלט על האש שפרצה על רכס הכרמל באזור עוספיה ובית אורן. המשטרה הורתה לתושבי בית אורן להתפנות, אדם אחד נפגע קל משאיפת עשן

המשטרה סגרה בצהריים (חמישי) את הכביש המוביל לרכס הכרמל מכיוון בית אורן בעקבות השריפה הגדולה שמשתוללת באזור עוספיה ובית אורן. בנוסף עורכת המשטרה סריקות כדי לוודא שאין במקום לכודים. כוחות כיבוי ומשטרה פינו תושבים שבתיהם סמוכים למקום השריפה. מקק"ל נמסר כי בשל הרוחות המזרחיות, צפויה השריפה להתפתח לממדים גדולים. העשן המיתמר מהשריפה נראה היטב בכל רחבי חיפה. נכון לרגע זה נשרפו אלפי דונמים והשריפה לא בשליטה.

המשטרה ואנשי הכיבוי החליטו בעצה אחת לפנות את קיבוץ בית אורן, את מלון יערות הכרמל ואת חוות הכרמל, מחשש שהאש תתפשט לכיוונם. כמו כן, נערך שירות בתי הסוהר לפנות את כלא דמון במידת הצורך. צוותי מד"א פינו פצוע קל אחד משאיפת עשן.

עשרות צוותי כיבוי מכל רחבי הארץ הוזעקו לסייע לכבאי חיפה להשתלט על הדליקה הגדולה המשותללות באזור. רשות הטבע והגנים נערכת לפנות את שמורת החי-בר כרמל, על בעלי החיים שבו.. עשרות פקחי הרשות מסייעים לכבאים. משרדי פארק הכרמל וחוות משמר הכרמל כבר פונו.

משירותי הכיבוי נמסר לוואלה! חדשות כי גם הכבאים אשר שהו בבתיהם הוקפצו על מנת לסייע בניסיונות הכיבוי. כוחות הכיבוי נעזרים אף במסוק משטרתי שחג מעל השריפה ומעביר בזמן אמת צילומים של מוקדיה.

במקביל, העלה מנכ"ל מד"א אלי בין את הכוננות במרחב לרמה הגבוהה ביותר. ניידות ואמבולנסים של מד"א נפרסו באזורים סמוכים לשריפה והם ערוכים לטפל בנפגעים במידה שיהיו. מהמשטרה קוראים לנהגים שלא להגיע לאזור.

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully