וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת מסע חמורה לישראלים: "צאו מיד מסיני"

11.11.2010 / 22:26

בעקבות מידע מודיעיני לפיו חולית טרור של ארגון "צבא האיסלם" מתכננת לפגוע בישראלים בסיני, קורא המטה ללוחמה בטרור לישראלים לעזוב מיד את חצי האי המצרי

המטה ללוחמה בטרור מסר אמש (חמישי) כי על פי מידע עדכני ומהימן הנמצא בידי כוחות הביטחון, חוליה של ארגון "צבא האיסלם" שוהה בימים אלה בסיני בכוונה לבצע פיגוע חטיפה של ישראלים. הארגון מזוהה עם ארגוני הג'יהאד העולמי.

"המטה ללוחמה בטרור קורא לכל הישראלים השוהים בסיני לעזוב את המקום לאלתר ולשוב ארצה. משפחות הישראלים השוהים בסיני מתבקשות ליצור עמם קשר ולעדכנם באזהרת מסע זו", נכתב בהודעת המטה.

מוקדם יותר דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי כוחות הביטחון המצרים עצרו חוליה בת 25 אזרחים, בחשד שתכננו לבצע פיגועים נגד תיירים ישראלים וכוחות או"ם המוצבים בסיני. חברי החוליה מתגוררים באזור רפיח ואל-עריש שבסיני, והם פעלו במסגרת קבוצה איסלמית קיצונית.

מקורות ביטחוניים מצרים מסרו עוד כי מעצרם של ה-25 בוצע בשלושה שלבים, כשהראשון היה לפני שבוע והשלישי אתמול. עוד דווח כי נתפס עמם ציוד אלקטרוני וציוד קשר. במהלך חקירתם, הודו חלק מהחשודים כי הכירו היטב גורמים שונים ברצועת עזה, ביניהם המבוקש מ"צבא האיסלם" שחוסל על ידי ישראל בשבוע שעבר, מוחמד נימנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully