וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעשע או מבחיל? קופת חיסכון עשויה מחזיר

אתר אינטרנט בקנדה מציע למכירה קופת חיסכון בצורת חזיר. עד פה לא מפתיע אלא שקופת החיסכון הזו עשויה מהחיה עצמה. האתר מבהיר כי החזיר פוחלץ רק לאחר שמת בנסיבות טבעיות

קופות חיסכון בצורת חזיר נמצאות בשימוש כבר זמן רב ואף פעם לא עוררו שערורייה. זה לא מפתיע מכיוון שהן בדרך כלל עשויות מחמר או פורצלן ולא מחזיר אמיתי, אך אתר אינטרנט בקנדה מציע למכירה קופות חיסכון בצורת חזיר אשר עשויות מהחיה עצמה.

האתר מבהיר כי החיות לא נהרגו כדי שיהפכו אותן לקופות חיסכון אלא מתו בנסיבות טבעיות ורק לאחר מכן פוחלצו על מנת לשמש כקופות חיסכון. "זה חזרזיר אמיתי שפוחלץ והוכנס בו מה שבטח כל חזרזיר חולם עליו בתור גור, יחידה לאכסון מטבעות ופקק משעם", נכתב באתר. את קופת החיסכון הם מוכרים בסכום הלא צנוע של 4,000 דולר.

אגודה לזכויות בעלי חיים הממוקמת בוונקובר קנדה, שם מתגוררים בעלי האתר, יצאה בנחרצות נגד קופת החיסכון. "למרות שחיות נהרגו באופן שגרתי בשל בשרן ועורן, המעשה הזה הוא ניצול מבזה במיוחד של גופתו של גור של חיה".

בעל האתר, קולין הארט, אמר לכלי תקשורת בקנדה כי הוא מופתע מהתגובות למוצר. "רוב האנשים מבינים שזה סוג של בדיחה. אנחנו לא פוגעים בחיות". הוא הוסיף כי מאז פרסום קופת החיסכון באתר הוא מקבל דואר נאצה ואיומים על חייו, למרות שעדיין לא מכר קופת חיסכון אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • חזיר
  • קנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully