וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש לא מתחרט על הפלישה לעירק: "סדאם רימה"

נשיא ארה"ב לשעבר התראיין אצל מנחת הטלוויזיה אופרה ווינפרי כחלק מקידום ספרו החדש. בוש הודה כי חש צער, לאחר שסדאם חוסיין היתל בו בכל הקשור להימצאות של נשק גרעיני בעירק

נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ורג' בוש ממשיך לקדם את ספרו "נקודות הכרעה" שיצא היום (שלישי) לחנויות. בראיון למנחת הטלוויזיה אופרה ווינפרי הודיע הנשיא לשעבר כי "גמר עם הפוליטיקה".

בראיון הודה בוש כי הרגיש "נורא" לאחר שהבין שטעה בנוגע להימצאותו של נשק להשמדה גרעינית בעירק, אך האשים בכך את סדאם חוסיין. "אני אגיד לך מה היה לא בסדר", אמר לווינפרי. "סדאם חוסיין רימה את כולם. הוא לא רצה שאנשים ידעו שאין לו נשק להשמדה המונית. דבר מוזר לאור זאת שהבהרתי בפניו שעליו לתת לפקחים לבדוק את הנשק או שאוריד אותו מהשלטון והוא לא האמין לי, לצערי. הנקודה שלי היא שהעולם טוב יותר בלי סדאם חוסיין", אמר בוש לקול מחיאות כפיים מצד הקהל.

עיניו של בוש התמלאו דמעות כשדיבר על ניחום אלמנות של חיילים שנהרגו במלחמות בעירק ובאפגניסטן. הוא הגיב בכעס כאשר דיבר על הביקורת שהושמעה נגדו בשל תגובתו המאוחרת להרס שזרע ההוריקן "קתרינה" בניו אורלינס. "מה שממש הרגיז אותי היה שאמרו שהתגובה שלי היתה איטית בגלל שאני גזען", אמר בוש. הוא הביע צער על מה שכינה כ"כיעור של הסצנה הפוליטית באמריקה".

כשהתבקש להגיב על עניינים פוליטיים אמר כי הוא "לא ייכנס שוב לביצה". הוא הוסיף כי לנשיא הנוכחי ברק אובמה "יש את המבקרים שלו. הוא לא צריך את דעתי על הדברים שהוא עושה". על ספרו אמר בשעשוע כי "הרבה אנשים לא האמינו שאני יכול לקרוא, בטוח שלא לכתוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully