וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצל מדבר מהכלא: "חולם לצאת מפה בחיים"

יוזף פריצל בן ה-75, המרצה באוסטריה מאסר עולם לאחר שנעל את בתו במרתף במשך 24 שנה ואנס אותה, העניק ראיון לעיתון גרמני וחשף מהי תכנית הטלוויזיה האהובה עליו

יוזף פריצל, המרצה באוסטריה מאסר עולם בגין אונס, גילוי עריות, רצח ושעבוד לאחר שהתעלל במשך 24 שנה בבתו אליזבת שהביאה עבורו לעולם שבעה ילדים, חולם על היום בו הוא ייצא לחופשי. פריצל בן ה-75 העניק ראיון מתוך הכלא לעיתון הגרמני "בילד" וסיפר כי הוא עדיין אוהב את "אשתו הנאמנה" אף שהיא מעולם לא כתבה לו".

"שלחתי לה שמונה מכתבים. מעולם לא קיבלתי תשובה, אולם אני יודע שהיא עדיין אוהבת אותי", סיפר פריצל והוסיף: "יש לי חשש שמישהו יגנוב אותה בזמן שאני פה". עוד אמר פריצל: "החלום שלי הוא לצאת מפה בחיים. אני ארצה לחפש אחרי אשתי, כי היא תמיד הייתה נאמנה לי".

כשנשאל לגבי חרטות על הפשעים שביצע, אמר פריצל: "אינני מעוניין לומר דבר על כך". פריצל כלוא במחלקה מיוחדת לאנשים שאינם שפויים אולם מורשה לצאת מתאו לשעה ביום. הוא נהנה מטלוויזיה שנמצאת בחדרו, בה הוא צופה בסדרה האהובה עליו – "שני גברים וחצי". "זה משחרר אותי, גורם לי לפרוץ בצחוק", סיפר על הסדרה. "הילד הקטן מזכיר לי את הבן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully