וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שני צעירים מצפת תקפו סטודנטים ערבים

עידן אבני

31.10.2010 / 17:39

שוטר במג"ב וצעיר נוסף מצפת מואשמים בהשתתפות בהתפרעויות נגד סטודנטים ערבים המתגוררים בעיר. לפי האישום, השניים קיללו את הסטודנטים, יידו לעברם אבנים ואף ביצעו ירי לעבר אחד הבתים

לבית משפט השלום בנצרת הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד שני תושבי צפת בגין השתתפות בהתפרעויות נגד סטודנטים ערבים לפני תשעה ימים. השניים, אברהם אלמקייס ורזיאל רובינשטיין נאשמים בהסתה לאלימות ובהתפרעות. אלמקייס שמשרת כשוטר במג"ב מואשם גם בסיוע להחזקת נשק וסיוע לירי בשטח מגורים ורובינשטיין מואשם גם בירי, בהחזקת נשק ובאיומים.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עדית לוינשטיין מפרקליטות מחוז הצפון, עולה כי אלמקייס, שוטר מג"ב בן 19 ורובינשטיין, בן 20, הסתובבו בעיר בערב שישי כשהנשק האישי מסוג M16 נמצא אצל אלמקייס. השניים חברו לשלוש צעירות בעיר ובזמן שהלכו ברחוב חשדו כי רכב שעבר ונסע בפראות נהוג בידי ערבי. בעקבות כך סיפרו הצעירות לשניים על חששן מערבים, מאחר ואלו "השתלטו על העיר". החבורה פגשה כ-30 צעירים נוספים וגם בקבוצה זו שוחחו על מגורי הערבים בצפת. לאחר מכן החבורה החליטה להפגין מול ביתם של סטודנטים ערבים המתגוררים ברחוב מרכזי בעיר.

עוד עולה מכתב האישום כי כאשר הגיעה החבורה אל מול דירותיהם של הסטודנטים הם החלו להשמיע קריאות, "מוות לערבים", "יהודי הוא נשמה, ערבי הוא בן זונה", תוך שהם מיידים אבנים לעבר הדירות בהן מתגוררים הסטודנטים הערבים. במהלך ההפגנה מול בית הסטודנטים הערבים, אלמקייס העביר את נשקו לחברו רובינשטיין שדרך אותו וירה ירייה אחת לעבר דירת הסטודנטים. השניים ביחד עם שאר חבריהם נמלטו מהמקום כשהשוטרים הגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully