וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריאל: מודה בהעסקת עובדת זרה , מוכנה להיקנס

גלעד גרוסמן ופנחס וולף

18.10.2010 / 13:45

יממה לאחר איתורה של העובדת הזרה שהועסקה בבית שר הביטחון, הודתה אשתו שזו הועסקה ללא היתר. במכתב ליועמ"ש הביעה פריאל נכונות לשלם את הקנס הקבוע בחוק

נילי פריאל, רעייתו של שר הביטחון אהוד ברק, שיגרה אתמול (ראשון) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, בו היא הביעה נכונות לשלם קנס על העסקת עובדת זרה ללא היתר. "עוד בחקירתי הראשונה לפני חודשים רבים, אישרתי כי העסקתי עובדת זרה ללא קבלת היתר", כתבה פריאל. "כבר אז הבעתי את צערי ואני חוזרת ונכונה היום לשלם את הקנס כפי שהמדינה מטילה במקרים אלה. אני סבורה שכך ניתן להביא את הנושא לידי סיום".

מכתבה של פריאל נשלח על רקע איתורה של העובדת הזרה על ידי כרמלה מנשה, הכתבת הצבאית של קול ישראל. רק בשבוע שעבר החליט וינשטיין לסגור את תיק החקירה בעניין, זאת מכיוון שלא ניתן לבסס תשתית ראייתית, לטענתו, להגשת כתב אישום נגד ברק או נגד אשתו, נילי פריאל. בפרקליטות טענו כי לא נמצא בסיס ראייתי למעורבותו של שר הביטחון בהעסקת העובדת ולכן הוחלט שלא לזמנו לחקירה בנושא.

"כל מקרה אחר היה נגמר בקנס"

מקורבי שר הביטחון אהוד ברק ממפלגת העבודה אמרו הבוקר לוואלה! חדשות כי פריאל הודתה מהרגע הראשון שהעסיקה עוזרת באופן בלתי חוקי. "בכל מקרה אחר של אנשים שהודו בכך, הסיפור היה נגמר בקנס כספי, אבל אצלה המקרה נמרח ונמשך ועשו הכול חוץ מלהקל עליה", מסרו מסביבתו של שר הביטחון והוסיפו כי "במקרה של נילי החלה מסכת של חודשים רבים בה כותשים אותה, רק בגלל שהיא אשת שר הביטחון".

מאז הגשת התלונה נגד ברק ועד אתמול, ניסו החוקרים לאתר את העובדת בביקורת הגבולות, בקרב ארגונים שונים המטפלים בעובדים זרים ועוד, אך ניסיונות אלה לא נשאו פרי. בפרקליטות אף פנו לשב"כ – שבידיו מצויים פרטיהם של באי ביתו של שר הביטחון – וקיבלו ממנו את שם משפחתה של העובדת וכן מספר דרכון ותאריך לידה. עם זאת, גם בעזרת הפרטים האלה לא ניתן היה לאתר את העובדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully