וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקפו נערים באכזריות בגלל מספר טלפון

רמי שני

11.10.2010 / 17:48

שלושה בני 18-17 מואשמים שתקפו שני נערים צעירים מהם באשדוד, לאחר שלא נתנו להם מספר טלפון של בחורה. הם חבטו בנערים באגרופיהם ובעטו בכל חלקי גופם

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שלושה נערים בני 18-17 בגין תקיפה של שני נערים בני 13 ו-14 באשדוד.

לפי כתב האישום, בערב חג הסוכות ישבו שני הנערים הצעירים יותר סמוך למתחם ה"סיטי" באשדוד. שלושת הנאשמים ניגשו אל השניים, ואחד מהם ביקש את מספר הטלפון של ידידה שהייתה במחיצת שני הנערים ועזבה את המקום זמן קצר קודם לכן. הנערים הצעירים אמרו כי הם אינם יודעים מהו מספר הטלפון של הנערה, ובתגובה לכך התנפלו עליהם שלושת הנערים הבוגרים והיכו אותם, נטען בכתב האישום.

מכתב האישום עולה תמונה של מעשה תקיפה אכזרי במיוחד. נכתב בו, כי "אחד המתלוננים וקטינים אחרים שהיו במקום צעקו לעבר הנאשמים כי יניחו למתלונן השני, ונמלטו מהמקום. הנאשמים רדפו אחרי המתלונן עד שתפסוהו. אז חבטו בו באגרופיהם ובעטו בכל חלקי גופו עד אשר המתלונן נפל ארצה. בעוד המתלונן שוכב על הארץ ומתחנן על נפשו, הנאשמים, תוך שהם צוחקים, המשיכו להלום בו בכך שבעטו בכל חלקי גופו ודרכו על פניו ברגליהם עד אשר המתלונן איבד את הכרתו מתוך כוונה לגרום לו חבלה חמורה, או נכות או מום".

לאחר שהנער איבד את הכרתו הגיעו חבריו לעזור לו, ואז שוב תקפו אותם שלושת הבוגרים באלימות קשה. בכתב האישום נטען כי הנערים נגחו בראשו של אחד מהם, חבטו בו באגרופיהם ובעטו בבטנו. צוותים של מגן דוד אדום פינו את הנערים המוכים לבית החולים "קפלן" ברחובות. אחד מהם אושפז שם לטיפול של מספר ימים בשל פגיעות קשות בגופו. התוקפים נתפסו לאחר מאמץ ממוקד של חוקרים מתחנת אשדוד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully