וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נורה למוות מחוץ לבניין העירייה בלוד

איילה חננאל ואריאל נוי

3.10.2010 / 18:32

אדם נורה למוות בראשו מרכב חולף בכיכר השוטר בלוד, סמוך לבניין העירייה. בתו ישבה לצדו ברכב, אך לא נפגעה. לפי ההערכות, הרקע לאירוע הוא פלילי, למרות שהרצח אינו מוכר למשטרה

מערכת וואלה!

(צילום: יגור מזור. עריכה: דורון שטיין)

גבר נורה הערב (ראשון) למוות בכיכר השוטר בלוד, סמוך לבניין העירייה. בתו בת ה-17 ישבה לצדו במכונית, אך לא נפגעה. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום. הירי בוצע בצומת הרחובות הרצל והחשמונאים בעיר, סמוך מאוד לעיריית לוד, והדי הירי נשמעו גם בבניין העירייה עצמו. ראש העירייה, אילן הררי, שמע את היריות במהלך ישיבה בלשכתו. הוא מיהר למקום, ניסה לטפל בפצוע ולהרגיע את בתו.

מחקירה ראשונית עולה, כי הגבר שנורה הוא סאמי חיג'אזי, תושב לוד בן 41 שאינו מוכר למשטרה בכעל עבר פלילי. הוא נורה בראשו מרכב חולף בזמן שישב בו יחד עם בתו. לאחר שטופל במקום הוא הועבר במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו. לפי ההערכות, הרקע לאירוע הוא פלילי ונערכים חיפושים אחרי היורים שנמלטו מהמקום והרכב ממנו בוצע הירי.

בלוד מתרחשים מקרים רבים של ירי על רקע פלילי והיא ידועה כמוקד פשיעה. רק לפני כשבוע נורו בעיר שתי צעירות בנות 28 ו-19 ונפצעו באורח קשה וקל, על רקע סכסוך על כבוד המשפחה. שבועיים לפני כן נמצא גבר בן 26 כשהוא ירוי בתוך רכב ברחוב סן מרטין, סמוך לקניון לוד. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלץ לקבוע את מותו.

בחודש יולי נרצח אדם אחד ושלושה אחרים נפצעו בקטטה בין שתי חמולות בתחנה המרכזית שברחוב הרצל בלוד. הנרצח בקטטה הוא סלמאן אזברגה, בן 47. לדברי גורמים במשטרה, הרקע למקרה הוא סכסוך בין חמולת אזברגה וחמולת אבו סעלוק. הקטטה, שהחלה במסגד סמוך לתחנה המרכזית בעיר, פרצה כנראה לאחר שאחת המשפחות סירבה לתת למשפחה השנייה להתפלל במקום. שבוע לפני כן אירע מקרה נוסף של סכסוך עקוב-מדם בלוד: תושב ג'לג'וליה בן 35 ששהה במעצר בית בלוד נורה למוות, ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו. הרצח אירע בשכונת פרדס שניר בלוד, ומחקירת האירוע עולה כי מעט לפני השעה 01:00 בלילה הגיעו מספר גברים לבית קרובי משפחתו של הקורבן, בו שהה במסגרת מעצר הבית שהוטל עליו. כפי הנראה, התוקפים קראו לו לצאת החוצה - ואז ירו בו מספר פעמים מטווח קצר. לאחר מכן הם נמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully