וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל ומובארק: "לאזור אומץ ולהמשיך במו"מ"

נשיא מצרים מובארק נועד בברלין עם הקנצלרית מרקל. השניים אמרו כי לקראת סיום ההקפאה, הם עוקבים בדריכות אחר המו"מ בין ישראל והפלסטינים, וכי "יש לאזור אומץ ולנצל את ההזדמנות"

נשיא מצרים חוסני מובארק, הנמצא בביקור בגרמניה, נפגש הלילה (חמישי) עם הקנצלרית אנגלה מרקל לפגישה בת שעתיים בלשכתה בברלין. השניים דנו בין היתר במשא ומתן בין ישראל והפלסטינים. בהצהרה משותפת שנמסרה לאחר הפגישה נאמר, כי "מצרים וגרמניה רואות בשיחות הזדמנות נדירה להתקדמות בתהליך השלום, ומעודדות את שני הצדדים לנצל את ההזדמנות באומץ וביצירתיות". עוד אמרו השניים, כי הם עוקבים בדריכות אחר השיחות, לקראת מועד סיום ההקפאה ב-26 בספטמבר.

מוקדם יותר אמר דוברה של מרקל, סטפן סייברט, כי "הקנצלרית איננה אופטימית או פסימית לגבי השיחות. היא ריאלית". מרקל שבה אתמול מכינוס האו"ם בניו יורק, שם נועדה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ועודדה אותו להמשיך בשיחות עם ישראל.

מובארק ימשיך מגרמניה לביקור באיטליה. בהודעת משרד החוץ המצרי נאמר כי מטרת הביקורים בשתי המדינות היא "לספק תמיכה מרבית לתהליך השלום בין ישראל והפלסטינים, ולהדגיש כי השלב הנוכחי דורש מאמצים ברמה הבינלאומית בכדי להמשיך במשא ומתן, שעדיין נמצא בשלביו הראשונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully