וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישי ציבור בכירים: לא להטיל קלון על הנגבי

12.9.2010 / 8:32

אנשי צבא, פוליטיקאים ואף נשיא המדינה החמישי פנו לביהמ"ש בבקשה שלא יטיל קלון על הנגבי, שהורשע במתן עדות שקר. "אנו מאוחדים בדעה כי לח"כ הנגבי יכולת רבה להוסיף ולתרום לעשייה הממלכתית"

שורה ארוכה של אנשי רוח, פוליטיקאים בהווה ובעבר ואנשי מערכת הביטחון עתרו לאחרונה לבית משפט השלום בירושלים בבקשה שימנע מלהטיל קלון על ח"כ צחי הנגבי (קדימה), שהורשע בעבירה של מתן עדות שקר במסגרת פרשת המינויים במשרד לאיכות הסביבה, וזאת בכדי שיוכל להמשיך בפעילותו הציבורית. כזכור, לפני כחודשיים הורשע הנגבי במתן עדות שקר, עם זאת הוא זוכה מעבירות של מרמה, הפרת אמונים ושוחד בחירות.

בין הכותבים בשבחו של הנגבי ניתן למצוא ח"כים לשעבר, שופטי בית המשפט העליון, סופרים ואישי ציבור נוספים. בין היתר, כתבו לבית המשפט הנשיא לשעבר יצחק נבון, יו"ר הכנסת רובי ריבלין, ח"כ דליה איציק, יו"ר הכנסת לשעבר אברהם בורג וח"כ דן תיכון. כמו כן, על המכתבים חתומים גם אישי צבא כגון האלוף במיל' גיורא איילנד והאלוף במיל' עמוס ירון. הסופרים יורם קניוק ואלי ויזל. בנוסף צורפו מכתבי תודה והערכה להנגבי שכתבו בעבר שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל, בעת שכיהנה כפרקליטת המדינה, השופט המנוח חיים כהן והשופט בדימוס תיאודור אור.

במכתב עליו חתומים יו"ר הכנסת ריבלין, ח"כ דליה איציק ויושבי ראש הכנסת לשעבר דן תיכון ואברהם בורג מסבירים הכותבים כי "אנו מאוחדים בדעה כי לח"כ הנגבי יכולת רבה להוסיף ולתרום לעשייה הממלכתית ולסייע למדינת ישראל הניצבת בפני אתגרים מורכבים". "בכל תקופת היכרותי אותו, הפגין ח"כ הנגבי שיקול דעת, סובלנות וחוכמה בבניית קונצנזוס בממשלה ובכנסת, דבר שהתגלה במיוחד בתקופת כהונתו כיו"ר ועדת חוץ וביטחון החל מימיה הסוערים של שעות מלחמת לבנון השנייה ועד היום", כתב יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי.

מלשכתו של הנגבי נמסר כי בתקופה האחרונה שלחה "גלריה מכובדת של אישים המכירים את חבר הכנסת הנגבי מפועלו הציבורי פניה לבית המשפט למנוע הטלת קלון על הנגבי". עוד צוין כי "מדובר במהלך משפטי מקובל וכי לא מדובר בחבריו של הנגבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully