וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר יוסי הראל-פיש מונה למדען הראשי של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול

עידו סולומון

23.8.2010 / 11:56

יריב ארדון מונה למנכ"ל אסם נסטלה פרופשיונל ■ מינויים חדשים במלונות דן בירושלים ■ תמי גורמן-כהן מונתה לסמנכ"לית שיווק בארגון אנשי הקבע "חבר" ■ גורי אלדר מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות של מלון מרינה תל אביב



יוסי נדיבי מונה למנהל תחום ביקורת מערכות מידע במשרד שיף הזנפרץ ושות' רואי חשבון, במחלקת ייעוץ, בקרה וניהול סיכונים. בתפקידו האחרון כיהן כמבקר מערכות מידע בחברת יעוץ sbs. בעל תואר bsc במנהל עסקים ומערכות מידע מאוניברסיטת csun ב-northridge california. כמו כן, הוא מוסמך על ידי ארגון isaca ב-cisa ו-cgeit ועל ידי ארגון itil בתחום itil foundation.



מינויים חדשים במלונות דן בירושלים: יהודה קראוס מונה למנכ"ל מלון דן ירושלים. כיהן מאז 2005 כמנכ"ל דן פנורמה ירושלים ולפני כן במשך 14 שנים כמנכ"ל דן קיסריה; דובי רקיע מונה למנכ"ל דן פנורמה ירושלים. כיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל מלון שרתון סיטי טאואר ובתפקידו הקודם כמנכ"ל שרתון מוריה ים המלח.



תמי גורמן-כהן מונתה לסמנכ"לית שיווק בארגון אנשי הקבע "חבר". בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת השיווק של חברת m3 בחטיבת מוצרי הצריכה.



גורי אלדר מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות של מלון מרינה תל אביב. בשלוש שנים האחרונות שימש כמנהל שיווק ומכירות של מלון רג'נסי ירושלים, ולפני כן כמנהל המלון de la mer תל אביב, מנהל מכירות אזורי של חברת מלונות דן, מנהל מכירות רשתי של מלונות קלאב הוטל וסמנכ"ל שיווק של מלון נירוונה בים המלח. בעל תואר במלונאות-ניהול בתי מלון מהמכון הטכנולוגי בניו יורק.



יריב ארדון מונה למנכ"ל אסם נסטלה פרופשיונל (osem nestlé professional). יחליף את קרלו צ'יפיילו, שכיהן בתפקיד בשלוש השנים האחרונות. ארדון שימש בשנה האחרונה כמשנה למנכ"ל טמפו משקאות. קודם לכן מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בחוגלה קימברלי בהם כמנהל חטיבת מוצרי הצריכה ומנהל חטיבת המכירות. לפני כן שימש כמנהל מטה המכירות של שטראוס. בעל תואר ראשון בכלכלה חקלאית ובוגר התוכנית למנהלים של הטכניון (tim).



ד"ר יוסי הראל-פיש, ראש תוכנית המחקר הבינלאומי על רווחתם ובריאותם של בני נוער וחבר בסגל הבכיר של ביה"ס לחינוך באוניברסיטת בר אילן, מונה למדען הראשי של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול. מייצג את ישראל בארגון הבריאות העולמי מטעם ממשלת ישראל ומשמש כחוקר הראשי של המחקר הרב לאומי על התנהגויות סיכון לבריאות של ילדים ונוער הנערך בכ-50 מדינות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully