וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: ניסיון התנקשות? שקר של אויביי

נשיא אירן הבהיר כי לא נעשה ניסיון להתנקש בחייו והצהיר כי הדיווחים על כך היו מזימה של אויביו. "מישהו זרק חזיז מתוך התרגשות, זו לא הייתה תקרית חשובה וראויה להופיע בחדשות"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד דחה היום (חמישי) את הדיווחים על ניסיון ההתנקשות בחייו ופטר אותם כמזימה שרקמו אויביו. לפי דיווח בסוכנות הידיעות האירנית IRNA, אחמדינג'ד אמר כי "אתמול במהלך נסיעה של הקבינט למחוז המדאן, מישהו זרק חזיז סמוך לשיירתו של הנשיא מתוך התרגשות ושמחה".

"זו לא הייתה תקרית חשובה וראויה להופיע בחדשות", אמר הנשיא האירני, "אך אויבים הפיצו דיווחים על כך ש'אחמדינג'ד הועבר למיקום לא ידוע לאחר ששרד ניסיון התנקשות בחייו'. זאת למרות שמיד לאחר התקרית נשאתי נאום באצטדיון המדאן בפני אלפי אנשים". אחמדינג'ד הוסיף כי מטרת המזימה של אויביו היא למנוע מדבריו להגיע לאנשי העולם.

אתמול דיווחה רשת הטלוויזיה הערבית "אל-ערביה" כי בעת שנשיא אירן הגיע לשדה התעופה בעיר המדאן שבצפון-מערב אירן על מנת לשאת שם נאום, נעשה ניסיון להתנקש בחייו. על פי הדיווחים, רימון הושלך לעבר שיירתו של אחמדינג'ד במהלך נסיעה בשדה התעופה בעיר. לפי הדיווח ב"אל-ערביה", משליך הרימון נעצר. עוד דווח כי הרימון שהושלך פגע במיניבוס של עיתונאים שהתלוו לאחמדינג'ד בביקורו בהמדאן.

בתחילה אישרה לשכתו של אחמדינג'ד כי נעשה ניסיון להתנקש בחייו אך לאחר מכן הכחישה זאת. גם באתר PRESS TV דווח כי "לא אירעה שום התקפה שכזאת". לדברי גורמים רשמיים, אירע בלבול בגלל רעשי פיצוץ זיקוקי דינור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully