וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: החשוד ברצח שלושת ילדיו כשיר למעצר

גלעד גרוסמן

28.7.2010 / 12:18

ביהמ"ש קבע בהסתמך על חוות דעת פסיכיאטרית, כי איתי בן דרור, החשוד ברצח ילדיו בנתניה, כשיר למעצר. הוא יועבר בקרוב לשירות בתי הסוהר ויהיה נתון להשגחה צמודה, מחשש שינסה לשים קץ לחייו

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום ברמלה קבע בצהריים (רביעי) בהסתמך על חוות דעת פסיכיאטרית כי איתי בן דרור, החשוד שרצח את שלושת ילדיו בנתניה, כשיר למעצר. בן דרור שהה עד כה בבית חולים פסיכיאטרי בשל הסברה כי הוא אינו כשיר לשהות במעצר. כעת יועבר בן דרור לטיפול שירות בתי הסוהר.

השופטת כתבה בהחלטתה כי "משכך אני מורה לאחראים על משמרתו של החשוד (המשטרה), היה ויושם החשוד בבית מעצר, להשגיח על החשוד באופן הדוק, על בריאותו ושלמות גופו על מנת שלא יעלה בידו לבצע מעשה אובדני".

עורך דינו של בן דרור מטעם הסנגוריה הציבורית, רן אלון, ביקש אתמול מביהמ"ש לשנות את התנאים בהם הוא מוחזק בבית החולים. לדבריו, "הבקשה שלו היא שהוא אזוק 24 שעות בידיו וברגליו כולל בחדר בו הוא נמצא בבית החולים כאשר שני זקיפים משגיחים עליו. הוא מבטא כאבים עצומים שהוא חווה כתוצאה מחתיכת הוורידים. אבקש שבית המשפט יבחן אפשרות אם ניתן להשגיח עליו רק כשהוא קשור ברגליו ואזוק למיטה".

השופטת דחתה אמש בקשה זו ואמרה: "אינני שמה עצמי בשיקולי המשטרה והאחראים על משמרתו של החשוד, אני סבורה כי אם אזוק החשוד באופן בו הוא אזוק, הדבר נובע מחשש למעשה אובדני".

שלושת ילדיו של בן דרור נמצאו ללא רוח חיים בדירה ברחוב בורוכוב בנתניה בבוקר יום שבת. כוחות משטרה שהגיעו לדירה בעקבות דיווח על אדם המנסה להתאבד מצאו במקום את גופות הילדים. מחקירת המשטרה עולה כי בן דרור השכיב את ילדיו לישון ואז, על פי החשד, רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות. גופות הילדים נמצאו במיטת אביהם כשעליהן סימני דקירה רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully