וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הרווחה על רצח הילדים: נהגנו כשורה

גיל סימה

25.7.2010 / 19:35

משרד הרווחה טוען כי שירותי הסעד שטיפלו במשפחת בן דרור פעלו כשורה. מהדו"ח עולה כי מרכזי הטיפול הסתמכו על חוות הדעת הפסיכיאטרית, שקבעה כי "האב כשיר לפגוש את הילדים"

תאגיד כאן

שירותי הרווחה פעלו כשורה בטיפול במשפחת בן דרור – כך קובע משרד הרווחה, יממה לאחר הרצח שזעזע את המדינה, אותו ביצע על פי החשד איתי בן דרור מנתניה שדקר למוות את שלושת ילדיו. על פי דו"ח ראשוני שפרסם היום (ראשון) המשרד, מחלקת הרווחה ביישוב כפר יונה - שם טופלו בני המשפחה, פעלה באופן אחראי ומקצועי. על פי הדו"ח, שירותי הרווחה שהיו בקשר עם בני המשפחה נועצו לאורך כל הדרך בגורמים רפואיים מתחום הפסיכיאטריה, שסיפקו חוות דעת חיוביות.

על פי הדו"ח, המשפחה נמצאה במעקב תדיר של המרכזים הטיפוליים של משרד הרווחה, ולאור חוות הדעת הפסיכיאטריות, לא עלה כל חשד שתתפתח אלימות מהסוג שאירע בסוף השבוע. לעומת זאת, לילך שם טוב, גרושתו של איתי בן דרור החשוד ברצח שלושת ילדיהם המשותפים, טוענת בנחרצות כי האב היה מסוכן לילדים. מנגד, חוות הדעת הפסיכיאטרית, עליה חתום פסיכיאטר אשר טיפל באב באשפוזים קודמים, קבעה ביחס לבן דרור כי "במצבו הנוכחי, אין מניעה מקיום המפגשים עם הילדים במרכז הקשר".

לטענת גורמים במשרד הרווחה, המפגשים במרכז הקשר לא הדליקו נורות אדומות בקרב אנשי הרווחה. כתוצאה מכך, מחודש מאי 2010 ואילך ההורים קיימו משמרות על שלושת ילדיהם, ללא כל מעורבות של שירותי הרווחה. במשרד ציינו עוד כי רק לפני כחודש ימים התקיימה פגישת פרידה מהילדים במרכז הקשר, ולאחר מכן נמשכו המפגשים על פי ההסדרים שנקבעו.

הפרשה המזעזעת התגלתה לאחר שאתמול בבוקר נמצאו שלושת ילדיו של בן דרור כשהם ללא רוח חיים בדירה ברחוב בורוכוב בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו לדירה בעקבות דיווח על ניסיון התאבדותו של האב, מצאו במקום את גופות הילדים: אור בן ה-5, רוני בת ה-8 ועומר בן ה-10. מחקירת המשטרה עולה כי בליל שישי השכיב האב את ילדיו לישון ואז, על פי החשד, רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות. גופות הילדים נמצאו במיטת אביהם כשעליהן סימני דקירה רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully