וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הילדים שנרצחו: "איתי תכנן הכל מראש"

לילך שם טוב, אמם של שלושת הילדים שנרצחו לפי החשד בידי אביהם איתי, סיפרה בראיון לגלי צה"ל כי בעלה לשעבר היה בריא בנפשו. "הוא רצח את הילדים ביום ההולדת שלי, אוודא שהוא יישב שלושה מאסרי עולם, על גופתי הוא יהיה בבית משוגעים"

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות גלי צה"ל)

לילך שם טוב, אמם של שלושת הילדים שנרצחו בסוף השבוע לפי החשד בידי אביהם, סיפרה הבוקר (ראשון) על תחושותיה הקשות. בראיון לתוכנית "נכון להבוקר" עם ניב רסקין בגלי צה"ל הדגישה לילך, כי האב איתי היה בריא בנפשו. לדבריה, "איתי לא חולה נפש, הוא בן אדם מניפולטיבי ומתכנן הכל מראש", אמרה האם. לילך סיפרה כי "הוא החליט לפרק את המשפחה בדיוק לפני שנה לאחר שחברה טובה שלי הפכה להיות מאהבת שלו. הוא הבין שאני לא מתכוונת לחזור אליו וכל הזמן שאל את הילדים עם מי אני מסתובבת".

האם תקפה גם את אביו של איתי, מיכה, שכינס מסיבת עיתונאים בה טען שלאיתי עבר פסיכיאטרי. "הוא אמר לי בעצמו בעבר כששאלתי אותו האם היה לו עבר כלשהו והוא אמר לי שלא. או שהוא שיקר לי וסיבן אותי, או שהוא משקר עכשיו לתקשורת על מנת להוציא את המשפחה שלו נקיה", אמרה האם. "אני לא מוכנה שישפטו אותי על זה שנתתי לו לראות אותם, כבר שמעתי שעושים את זה", הוסיפה.

לילך סיפרה כי התנהגותו של איתי במהלך השנה עוררה את חששותיה. היא סיפרה כי בחודש פברואר, יום לפני יום הולדתו של הבן אור, קיבל איתי חופשה מהמוסד בפרדסיה בו היה מאושפז וקנה לו מתנות. בין היתר אמר לה כי קנה להם סכין. לדבריה, אירוע זה ואירועים אחרים גרמו לה ליצור קשר עם שירותי הרווחה. "כולם ידעו, נתנו לנו להיפגש בחדר קשר, גם בפרדסיה ידעו. התחלנו להיפגש בחדר הקשר ובפגישה האחרונה שהיתה ביוני הם התלהבו מההשתקמות המהירה של איתי ואמרו לנו שכבר לא צריך להיפגש בחדר קשר", סיפרה האם. לדבריה, הוחלט להפסיק את המפגשים בחדר קשר בסוף חודש יוני.

האם התעקשה כי האב תכנן מראש את המעשה. "הוא רצח אותם ביום ההולדת שלי", אמרה והוסיפה: "אני לא ידעתי שאני נותנת אותם לרוצח. אני לא תיארתי לעצמי... נכון, תמיד היו לי את החששות שהוא ינסה לנקום בי דרך הילדים. אבל מכאן, מחששות ועד למה שהיה בפועל? לרצוח ילד, גופה אחרי גופה אחרי גופה, אני לא מסוגלת לבעוט בחתול. איך אפשר בכלל לראות כל-כך הרבה דם?". האם המשיכה ואמרה: "שלא יספר לי סיפורים, הוא אהב אותם והם אהבו אותו, ואני ראיתי את האינטראקציה ביניהם. הם היו מחכים לטלפונים ממנו. כל בוקר הם היו קמים בבוקר, מדליקים את הפלאפון כדי להגיד, 'אבא בוקר טוב'. עכשיו אף אחד מהם לא יבוא להגיד לי, 'אמא בוקר טוב, אמא לילה טוב'". אמרה האם בבכי. "אוודא שהוא יישב שלושה מאסרי עולם, על גופתי הוא יהיה בבית משוגעים", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully