וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שדרס למוות את חשין הואשם בהריגה

7.7.2010 / 9:03

כתב אישום חמור הוגש לבית המשפט המחוזי בפ"ת נגד טל מור, בגין הריגתו של רוכב האופניים שניאור חשין. מור מואשם גם בהפקרה, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים ושיבוש הליכי משפט. לאחר שנמלט מזירת התאונה התקשר מור לסוכן הביטוח שלו והודיע לו: "פגעתי בעץ"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד טל מור, בן 26 מכפר ברוך, בגין הריגתו של שניאור חשין, לפני כשלושה שבועות. כמו כן הוא נאשם בהפקרה, נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים וסמים ושיבוש הליכי משפט. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין אביב שרון מפרקליטות מחוז מרכז, בלילה שלפני התאונה יצא מור לתל אביב והחל את הערב בעישון חשיש. לאחר מכן, בילה בשלושה פאבים שונים ושתה כמות גדולה של בירה, עראק וויסקי.

לפי כתב האישום, סמוך לשעה 4:00 בבוקר החל מור לנסוע חזרה לביתו, לאחר שלא ישן כ-18 שעות, כשבדמו ריכוז אלכוהול גבוה ושאריות של סמים. הוא עלה על כביש 444, סטה אל עבר שולי הדרך, פגע במעקה הבטיחות ואז פגע בחשין, שרכב על אופניו לצד הדרך. כתוצאה מהתאונה הוטח חשין אל מכסה המנוע ולשמשה הקדמית ומת במקום כתוצאה מהפגיעות שספג. מור לא עצר והמשיך לנסוע לכפר ברוך.

כשהגיע מור אל ביתו, כיסה את השמשה הקדמית באמצעות בד והתקשר לסוכן הביטוח שלו והודיע לו כי פגע בעץ. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו של מור עד תום ההליכים הפליליים נגדו. "המשיב הפקיר את רוכב האופניים במקום התאונה, נמנע מלברר את מצבו ומלהעניק לו עזרה רפואית או להמתין במקום עד לבוא כוחות הביטחון וההצלה", נכתב בבקשת המעצר. בידי הפרקליטות בדיקות דם ושתן שנערכו למור, שהצביעו על נוכחות סמים בדמו וכן חוות דעת טוקסיקולוגית לפיה ריכוז האלכוהול בדמו היה 165 מיליגרם. כמו כן ישנם צילומים של מור נוסע במהירות של מעל 120 קמ"ש לאחר התאונה.

"נסיבות המקרה שבפנינו חמורות ביותר. נהיגתו של המשיב כשהוא עייף ולאחר שעישן סם מסוכן וצרך משקאות אלכוהוליים בכמות גדולה, משולה ל'פצצה מתקתקת' ומעידה על מסוכנותו הרבה לציבור", נכתב בבקשת המעצר. "לדאבון לב, הסיכון התממש ולא חלף זמן רב עד שהתרחשה תאונת הדרכים הקטלנית. הפקרתו של רוכב האופניים על ידי המשיב, הימלטותו אל עבר ביתו שבכפר ברוך ושיבוש הליכי החקירה, מלמדים כי המשיב מרוכז בעצמו ואינו בוחל באמצעים בנסיונו לטשטש אחריותו ולהימלט מאימת הדין".

מור נמלט מזירת התאונה בצומת ירקונים בשעות הבוקר המוקדמות ב-18 ביוני. כעבור כ-12 שעות הוא הסגיר עצמו לתחנת משטרת חיפה. ההרוג, שניאור חשין, הוא בנו של שופט בית משפט העליון לשעבר מישאל חשין. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully