וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שהרג ונמלט ברחובות: "נבהלתי וברחתי"

איילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

6.7.2010 / 18:09

שגיא גמליאל, שנעצר בחשד שדרס הבוקר למוות את שמואל רוטשטיין בן ה-67 ברחובות, חשוד גם בנהיגה בשכרות ובשיבוש הליכי חקירה. בחקירתו במשטרה הוא הסביר כי נמלט מזירת התאונה משום שנבהל

תאגיד כאן

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אחר הצהריים (שלישי) בשישה ימים את מעצרו של שגיא גמליאל בן ה-19, שנעצר בחשד להריגת שמואל רוטשטיין בן ה-67 הבוקר בתאונת "פגע וברח" בצומת הרחובות הרצל-האמוראים ברחובות.

לפי החשד, גמליאל נהג בשכרות ותחת השפעת סמים, וכן שיבש הליכי חקירה. בדיון הארכת המעצר אמר נציג המשטרה כי בת זוגתו של גמליאל שהיתה עמו ברכב בעת התאונה סיפרה בחקירתה כי הוא שתה משקאות אלכוהוליים בטרם החל לנהוג.

לדברי המשטרה, גמליאל הודה בחקירתו בפגיעה ברוטשטיין. לחוקריו הוא הסביר: "נבהלתי וברחתי". פרקליטו של החשוד, עו"ד רוני פורר, טען כי רוטשטיין, שהיה מועסק באותה חברה בה עובד גמליאל, התפרץ לכביש וגרם בכך לתאונה והוסיף כי מרשו "לא התכוון לברוח, הוא פשוט נכנס ללחץ".

אביו של גמליאל אמר בצאתו מהדיון כי הוא מוסר את תנחומיו למשפחת הקורבן. "בני הוא ילד טוב שהתכוון ללכת ללמוד", הוא הצהיר. "התאונה היתה בלתי נמנעת, מאחר שהמנוח התפרץ לכביש. עכשיו נהרסו לבן שלי החיים".

עוד יום דמים עבר על ישראל כאשר לבד מרוטשטיין נהרגו שלושה בני אדם נוספים בכבישים. בתל אביב נהרג הולך רגל כבן 60 לאחר שרכב מסחרי שנסע ככל הנראה לאחור סמוך לגני התערוכה פגע בו. בכביש שש נהרג הבוקר גבר בן 63 שהתהפך עם רכבו סמוך למחלף אייל. בתאונה קטלנית נוספת שאירעה בשעות הלילה בין צומת שוקת וצומת להבים בנגב, נהרג אדם אחד ואחר נפצע באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully