וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לשקט: מסעדות של אבוטבול הוצתו בנתניה

איילה חננאל ואריאל נוי

3.7.2010 / 7:18

לאחר שנתיים של שקט יחסי הוצתו הלילה שלוש מסעדות ברשת "בת האיכר" שבבעלות משפחת אבוטבול בנתניה. גורם בעולם התחתון בעיר: "פגיעה במעמדה של המשפחה"

שלוש מסעדות של רשת "בת האיכר" בבעלות משפחת אבוטבול הוצתו הלילה (שבת) בנתניה. המרכזית שבהן נמצאת ברחוב פנקס באזור התעשייה, השנייה ברחוב שער העמק במרכז העיר והשלישית ברחוב שער הגיא. בכל הדליקות לא היו נפגעים. המסעדה שבאזור התעשייה בה התבצע ניסיון חיסול של צ'רלי אבוטבול לפני כשנתיים נשרפה כליל. צוותי כיבוי אש הצליחו להשתלט על הדליקות בשאר המקומות.

"להב" דני יוספברג מתחנת הכיבוי נתניה מסר לוואלה! חדשות כי "רק בנס המסעדות במרכז העיר לא נשרפו כליל מכיוון שההצתות היו בסמוך לבלוני הגז. אנחנו הגענו לשם במהירות והצלחנו להשתלט על השריפה, אך על השריפה באזור התעשייה לא הצלחנו להשתלט אולם הצלנו בתי עסק הסמוכים למקום".

גורמים בעולם התחתון בעיר מסרו כי מדובר ב"פגיעה רצינית במעמדה של משפחת אבוטבול. ניתן האות לפרוץ מלחמות עולם תחתון בעיר נתניה". בחודש ספטמבר 2008 ניסו אלמונים להתנקש בחייו של צ'רלי אבוטבול במסעדה שבאזור התעשייה. ארבעה בני אדם נפצעו בניסון הרצח, ביניהם צ'רלי אבוטבול עצמו. מאז אותו אירוע הוצבו שוטרים בפתח מסעדות הרשת והזהירו את הנכנסים מפני הסיכון שבבילוי במקום. היום, כאמור, הופר השקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully