וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדמו"ר: גם מול כיתת יורים לא נוותר

גיל סימה

23.6.2010 / 16:51

האדמו"ר מסלונים הפיץ מכתב בקרב חסידיו , בו הוא פירט את עמדתו בנוגע להחלטות בג"ץ בעניין ההורים מעמנואל. "אין זה אלא מאבק בין אמונה לכפירה, בין כוח הקדושה לכוח הטומאה של הסיטרא אחרא"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"גם אם יעמידו אותנו מול כיתת יורים - לא נוותר", כך הצהיר היום (רביעי) האדמו"ר מסלונים, הרב שמואל ברזובסקי, שרבים מהורי עמנואל הם חסידיו. יממה לאחר החלטת בג"ץ בעניין מאסר אמהותיהן של תלמידות בית הספר "בית יעקב" בעמנואל הצהיר הרב כי "אילו הייתי חושב ששופטי בית המשפט מאמינים במה שהם אומרים, שבית הספר בעמנואל יסודו באפליה גזענית, נראה לי שהייתי נוהג אחרת".

לדברי הרב, "אם כן, אין זה אלא מאבק בין אמונה לכפירה, בין כוח הקדושה לכח הטומאה של הסיטרא אחרא". לפיכך כתב הרב לחסידיו בהתייחס להחלטת שופטי בג"ץ כי "כל דבריהם בשקר יסודם", והוסיף כי "במאבק על קידוש השם – גם אם יעמידו אותנו מול כיתת יורים – לא נוותר ולא נתפשר".

אמש שחרר ביהמ"ש את האסיר שמואל נעימי, לשם השתתפות במסיבת אירוסיה של בתו עם אחד מחסידי קרעטשניף. "אני לא מתחרט על הישיבה בכלא כי על חינוך ילדיי לא אתפשר", אמר נעימי באירוע. האדמו"ר מקרעטשניף, הרב מנחם אליעזר רוזנבאום, הוסיף במהלך האירוע כי קיים מיעוט קטן אשר אינו מקבל דרכים אחרות לחינוך ילדיו. "המסיבה הזו היא העדות וההוכחה שאין באמת אפליה כמו שכולם מדברים עליה", הוסיף האדמו"ר.

אתמול הגיעו בג"ץ והעותרים נגד ההפרדה בבית הספר לבנות בעמנואל להסכמה, לפיה 13 מהאמהות של התלמידות מעמנואל לא יירצו עונשי מאסר. זאת מנימוקים שהוצגו על ידי גורמי הרווחה. בשלב זה הוסכם עוד כי תשע הנשים האחרות ייאסרו רק לאחר שבעליהן ישוחררו. כמו כן נקבע כי תחילת מאסרם של שניים מהאבות – יהודה פוקסמן ועמי נחום ברבר נדחתה לארבעה ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully