וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של יו"ר בית הנבחרים בארה"ב הפסיד 5 מ' ד' עקב השקעה כושלת בקבוצת פוטבול

סוכנויות הידיעות

17.6.2010 / 16:51

פול פלוסי רכש בשנה שעברה מועדון בליגת הפוטבול UFL; הונם של הזוג עדיין מוערך בעשרות מיליוני דולרים



פול פלוסי, בן זוגה לחיים של ננסי פלוסי - יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב - הפסיד סכום של עד חמישה מיליון דולר עקב השקעה כושלת בליגת הפוטבול החדשה בארה"ב ufl, לפי הדו"חות הפיננסים האחרונים של חברי הקונגרס האמריקאי שפורסמו אתמול, דיווח אתר החדשות פוליטיקו.



פול פלוסי, השקיע בשנה שעברה 12 מיליון דולר ברכישת מועדון הפוטבול קליפורניה רדוודס בליגת ufl, דיווח העיתון "וושינגטון פוסט" בחודש אוקטובר. עם זאת, בדו"חות הפיננסים שפורסמו היום מוערך שווי המועדון בטווח של 1-5 מיליון דולר.



עם זאת, גם לאחר ההפסדים, מוערך הונם של הזוג פלוסי בטווח של 25-89 מיליון דולר, ובכלל זה יקב בקליפורניה, מספר נכסי נדל"ן מסחריים בסן פרנסיסקו. בשנה שעברה מכר פול פלוסי מניות של חברת אפל בהן החזיק בסכום של 5-25 מיליון דולר, וההכנסות ממכירת המניות שימשו ככל הנראה למימון השקעותיו ב-ufl.



ליגת ufl נוסדה על ידי בנקאי ההשקעות ביל המברכט במטרה להוות חלופה לליגת הפוטבול המובילה nfl בשוקי מדיה קטנים. המגזין "ספורטוס ביזנס ג'ורנל" דיווח בסתיו האחרון כי ליגת ufl החדשה רשמה הפסדים של 30 מיליון דולר בעונתה הראשונה - סכום גדול באופן ניכר מהתחזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully