וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במי עדן מבטיחים: "לא נאסוף בקבוקים"

למרות חריגות איכות שנמצאו במעיין המשמש את החברה, הבהיר גורם במי עדן לוואלה! חדשות: "מיד כשמתגלה תקלה, המערכת מתריעה, ולכן הסיכוי שמים מזוהמים הגיעו לבקבוקים - שואף לאפס". מנכ"ל מי עדן: "מבטיחים איכות רציפה"

בחברת מי עדן מבטיחים הבוקר (רביעי) שבקבוקי המים המינרליים לא ייאספו מהמדפים. זאת על אף שבבדיקות שגרתיות שנערכו אתמול במעיין המשמש את החברה בישראל נמצאו חריגות איכות.

לאחר המשבר הקודם שפקד את מי עדן חייב משרד הבריאות את החברה להתקין מכשיר שבודק את איכות המים באופן רציף. "מיד כשמתגלה תקלה, המערכת מתריעה ולכן הסיכוי שמים מזוהמים הגיעו לבקבוקים ולמדפים, שואף לאפס", סיפר לוואלה! חדשות גורם בחברה, "במשבר הקודם איבדנו המון לקוחות, אני מקווה שהפעם המשבר יהיה מהיר, אחרת, יש מי שמרוויח על חשבוננו. המשבר הקודם פגע בנו בכמה מיליונים באופן ישיר, ואת הנזק העקיף קשה לאמוד".

בחברת מי עדן מתרכזים בשווקים באירופה, והשוק הישראלי נחשב לקטן יחסית בהיקף הפעילות הכלכלית. כאשר החברה מחזיקה תחתיה מספר חברות באירופה, והנהלת החברה העולמית ממוקמת בשוויץ. 'מי עדן' שואבת את המים המינרליים בישראל במעיינות הסלוקיה ברמת הגולן, ומעבירה אותם משם למפעל בקצרין.

מי עדן: "מבטיחים איכות"

מחברת מי עדן נמסר: "במהלך בדיקות שגרתיות יומיות להבטחת איכות המים, נמצאה חריגה מן התקן ביום שלישי, 15 ביוני, בשעות הצהריים. בהתאם לתוצאות אלה, השהתה החברה את פעילות הייצור והמילוי של הבקבוקים והכדים במפעל. החברה החלה בבדיקות מעמיקות כאשר בשלב זה נבדקות מספר השערות, הן בתחום ההידרולוגי, והן בתחום הגיאולוגי. פעולות החברה מתואמות עם משרד הבריאות.

כמו כן, החברה מיידעת את ציבור לקוחותיה בנושא ומבקשת להבהיר, כי כל המוצרים שמי עדן משווקת, והנמצאים ברשתות השיווק, במחסני החברה, או בבתי הלקוחות הינם תקינים לחלוטין, ועברו את כל מערך בקרת האיכות של החברה. החברה תחזור לייצר מוצרים חדשים רק לאחר שמי המעין יעמדו בכל התקנים הנדרשים. נכון למועד זה אין בידי החברה אפשרות להעריך לכמה זמן יופסק יצור המוצרים".

מנכ"ל מי עדן ישראל, אייל כרמי הוסיף: "מים מינרליים הינם מוצר טבעי, הנתון להשפעות אקלימיות, גיאולוגיות והידרולוגיות. מי עדן מבטיחה ללקוחותיה איכות רציפה ובטוחה למוצרים המשווקים על ידה, באמצעות תהליכי בקרת איכות קפדניים. החברה מתחייבת לשקיפות מרבית ולעדכון שוטף של לקוחותיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מי עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully