וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך ההישרדות ניר גור שוב נעלם

מדריך ההישרדות שנעדר באופן מסתורי בשנה שעברה ונמצא ירוי בראשו, נעלם אתמול פעם נוספת. בת זוגו פנתה למשטרה, שמבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו

מדריך ההישרדות ניר גור, שנעלם באופן מסתורי בשנה שעברה ונמצא ירוי בראשו, נעלם פעם נוספת. המשטרה ביקשה אתמול (שלישי) את עזרת הציבור בחיפושים אחריו, לאחר שבת זוגו התלוננה במשטרת זבולון כי מאז שעות הבוקר אבדו עקבותיו. גור היה אמור להגיע באותו בוקר לסמינר הקיבוצים.

מדריך ההישרדות נמצא בסוף חודש ספטמבר כשהוא עירום ופצוע באורח קשה במצפה גדות שברמת הגולן. לאחר שנמצא, הוא הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה ועבר ניתוח בראשו. נסיבות פציעתו עדיין אינן ברורות, והמשטרה מחפשת אחר קצה חוט בפרשה. בינואר הוא שוחרר מבית לוינשטיין. הוא הועבר למוסד השיקומי מביה"ח רמב"ם, אליו הוא הועבר לאחר שנמצא ירוי בראשו.

גור הוא מטייל מוכר ונחשב למומחה בינלאומי בתחום השטח והשדאות. במשך ארבעים השנה האחרונות הוא שימש כאיש שטח והדרכה בתחום האזרחי והצבאי. בחברה שהקים הוא יזם, ארגן וביצע סמינרי הישרדות. בנוסף לכך היה גור מראשוני המדריכים האזור סיני. הוא ניהל את בית ספר שדה עין גדי, וכן יזם והקים את המרכז הישראלי להישרדות בשדה בוקר. לגור שבעה ילדים ושלושה נכדים.

כאמור, המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. תיאורו: בן 61, בעל שער לבן קצר, זקן צרפתי לבן, מרכיב משקפי שמש או ראייה, גובהו 1.73, מבנה גופו בינוני, והוא לבש חולצה סגולה, מכנסי דגמ"ח אפורים קצרים, ונעל סנדלים. כמו כן הוא נושא על גבו תיק גב בצבע תכלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully