וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה ברצח שכנתה: מקווה שהתינוק יישאר בחיים

רמי שני

14.6.2010 / 13:27

מעצרה של מזל בר-אושר, תושבת אשדוד שלפי החשד דקרה את שכנתה למוות, הוארך ב-10 ימים. בעוד רופאי ביה"ח קפלן נאבקים על חיי תינוקה של המנוחה, הצהיר פרקליטה של החשודה בדקירה: "היא מאחלת לתינוק רפואה שלמה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידיאו: דורון שטיין)

בית משפט השלום באשדוד האריך בצהרים (שני) בעשרה ימים את מעצרה של מזל בר-אושר, תושבת אשדוד החשודה ברצח שכנתה. השופט אריאל ברגנר ציין בהחלטתו כי נשקפת מסוכנות משחרור החשודה, וכי הוא עלול להוביל להתחמקות מעונש ולשיבוש הליכי חקירה. עו"ד תומר אורינוב, המייצג את בר-אושר מטעם הסנגוריה הציבורית, ביקש מבית המשפט שלא להיענות לבקשת המשטרה ולהאריך את מעצרה לזמן כה רב, משום שלדבריו הראיות בעניין בר-אושר כבר נאספו, והיא אינה צפויה לשבש את החקירה.

עו"ד אורינוב גם שאל במהלך הדיון האם נחקרו אנשים הקשורים לשתי המשפחות, ביניהם מורים של הילדים ושכנים, כדי ללמוד על הסכסוך בין שתי הנשים אולם המשטרה הבהירה שכל הפרטים נמצאים בתיק החקירה. פרקליטה של בר-אושר הוסיף ש"החשודה קשרה עצמה למעשה והביעה צער על מה שקרה. היא מאחלת שהתינוק יישאר בחיים והיא איחלה לו רפואה שלמה". הוא נשאל גם לגבי קו ההגנה שבו ינקוט, אך העדיף בשלב זה שלא לחשוף אותו.

לדברי השוטרים, בר-אושר סיפרה בחקירתה כי קפה ששפכה טלי עטר לכלך את הכביסה שהיא תלתה לייבוש. בעקבות זאת, נטען, החליטה החשודה "לסגור חשבון" עם עטר, הצטיידה בסכין מטבח וכשראתה את עטר יוצאת מהבית, היא התנפלה עליה ולפי החשד דקרה אותה מספר פעמים.

ד"ר חבר איתן, סגן מנהל בית החולים קפלן, אמר הבוקר לוואלה! חדשות, כי מצב בנה התינוק של הנרצחת מוסיף להיות קשה. לדבריו, "האם הגיעה לבית החולים במצב אנוש, ולפיכך לתינוק היה חוסר בחמצן. מצבו של התינוק עדיין קשה. אנחנו בבית החולים נאבקים על חייו".

הנרצחת, בת 34, הותירה אחריה שלושה ילדים. היא מתה מפצעיה, לאחר שכשלו ניסיונות ההחייאה של הרופאים בבית החולים קפלן ברחובות. מהחקירה הראשונית עלה כי גרונה שוסף והיא סבלה מדקירות בכל חלקי גופה. צוותים של מגן דוד אדום וזק"א הוזעקו אליה וביצעו בה פעולות החייאה. לאחר מכן פונתה עטר לבית החולים קפלן, אולם חרף מאמצי ההחייאה בחדר טיפול נמרץ, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully