וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס 4 הבנות: האם חשודה שידעה ולא מנעה

אם הבנות מהשפלה שאביהן חשוד באינוסן נעצרה הלילה בחשד שידעה על מעשי בעלה, אך לא דיווחה עליהם ולא ניסתה למנוע אותם. האישה בת ה-49 תובא בהמשך היום להארכת מעצרה

אמן של ארבע הבנות מהשפלה שאביהם חשוד שאנס אותן וביצע בהן מעשים מגונים ומעשי סדום במשך שנים ארוכות, נעצרה הלילה (חמישי) בחשד שלא מנעה ולא דיווחה על המעשים. האישה, בת 49, תובא בהמשך היום להארכת מעצרה בבית משפט השלום, והיא חשודה באי דיווח ואי מניעת פשע.

אב המשפחה, כבן 60, נעצר ביום שלישי בחשד שאנס את ארבע בנותיו וביצע בהן מעשים מגונים ומעשי סדום במשך שנים רבות. האב קשר את עצמו לחלק מהאירועים. בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בשישה ימים את מעצרו של האב. בחקירתו טען האב כי ביצע בבנותיו "רק מעשים מגונים", אולם במשטרה מייחסים לאב חשדות של אונס, מעשי סדום, מעשים מגונים והתעללות מינית בשלוש מבנותיו.

מעצרו של האב התבצע בעקבות תלונתה של בתו בת ה-20, אשר הגיעה לתחנת המשטרה והתלוננה שאביה אנס אותה וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים מאז שהייתה בת חמש. לדבריה, האב נהג כך גם עם אחיותיה הגדולות והקטנות יותר. אחותה הבכורה של המתלוננת נחקרה אף היא וסיפרה על מעשים מגונים שביצע בה האב מאז היתה ילדה.

השתיים החליטו להתעמת עם הוריהן וסיפרו לאמם על המעשים שביצע בהן האב. לפי החשד, גם לאחר העימות האב המשיך במעשיו. באחרונה התעורר בליבן של האחיות החשש כי גם אחותם הקטנה תיפול קורבן למעשיו של האב ובאמצעות רשויות הרווחה, הן פנו למשטרה והגישו נגדו תלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully