וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משט ישראלי: "הסירו הסגר על גלעד שליט"

מספר ארגונים חברו למשט שיצא מהמרינה בהרצליה, תחת הקריאה לקהילה הבינ"ל לסייע בשחרורו של החייל השבוי מזה 4 שנים. "הומניטריות לא צריכה להבדיל בין דם לדם"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון; עריכה: גדי וינסטוק)

כ-200 בני אדם ו-13 כלי שיט השתתפו הבוקר (שני) בעצרת ומשט למען גלעד שליט, שנערך ויצא מהמרינה בהרצליה, תחת הכותרת "להסיר את הסגר על גלעד". יוזמת המשט, ח"כ אורית זוארץ (קדימה) אמרה בזמן העצרת כי "הומניטריות לא צריכה להבדיל בין דם לדם". לדבריה, "אנו קוראים לחברי הקהילייה הבינלאומית להסרת הסגר על גלעד שליט. העולם כולו מתגייס למען תושבי עזה, אבל מעלים עין מהעובדה שגלעד שליט נמצא במצור כבר ארבע שנים ולא זכה למחווה הומניטרית אחת".

"לצערנו הרב", הוסיפה זוארץ, "פעולותיהם של אותם 'פעילי שלום' רק נותנת לגיטימציה להמשך החזקתו של גלעד בשבי, כיוון שהן מחזקות את החמאס". יו"ר ארגון ח"י אמהות למען גלעד שליט, ורדה פרידמן אמרה במהלך הבוקר כי "חיילים לא משאירים שבויים בשטח ואמהות לא משאירות בנים בשבי". אל דברים אלה הצטרפה גם אילנה שרון, אם לחייל בשירות קרבי בתותחנים, שאמרה: "דמיינו את התחושה שקיימנו את הערך העליון של 'לא מפקירים חייל, יהא המחיר אשר יהא'".

המשט, שנערך בשיתוף עם ארגון "ח"י אמהות למען גלעד שליט" יצא לאחר קיום עצרת הזדהות, שבו נכחו גם יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, ראש עיריית הרצליה יעל גרמן, אמהות ונשים יהודיות ערביות ודרוזיות, אנשי עסקים, ארגונים חברתיים-כלכליים, חברי מועדון היאכטות הישראלי, בעלי יאכטות פרטיות והציבורי הישראלי שנרתם ליוזמה. לאחר קיום העצרת הופרחו אל האוויר בלוני כחול-לבן כסימן לכמיהה לשחרורו של גלעד שליט וליציאתו לחופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully