וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אבו מאזן יסכים להצבת כוחות במדינה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.5.2010 / 9:24

בפגישתו עם השליח האמריקאי ג'ורג' מיטשל צפוי יו"ר הרשות הפלסטינית להסכים להצבת כוחות נאט"ו בשטח המדינה הפלסטנית העתידית. הכוחות ימנעו הברחות נשק

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מתכוון לומר לשליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל בפגישתם היום ברמאללה כי הפלסטינים מסכימים לנוכחות של כוחות נאט"ו בשטחי המדינה הפלסטינית שתקום, כך דיווח הבוקר (רביעי) העיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור בלונדון מפי מקורות פלסטינים המוגדרים "מהימנים מאד".

לטענת המקורות, כוחות נאט"ו שיוצבו בשטח המדינה הפלסטינית ישמרו בגבולות ובמעברים ויוודאו שלא נכנס נשק לתוך המדינה הפלסטינית שאמורה להיות מפורזת. בנוסף הם צפויים להגן מפני מתקפות ישראליות. "אבו מאזן צפוי לדון עם מיטשל היום בנושא הגבולות והביטחון של המדינה הפלסטינית", מסרו. "הוא צפוי לבקש ממנו לפרוש כוחות אמריקאים ואירופאים שיגנו על המדינה מפני פלישה ישראלית".

המקורות מסרו עוד כי אבו מאזן צפוי גם להתחייב בפגישתו עם מיטשל להמשיך ולהיאבק בהסתה הפלסטינית נגד ישראל. "הרשות מילאה את ההתחייבויות הביטחוניות שלה במסגרת מפת הדרכים ומה שנותר לה הוא להמשיך ולהיאבק באלימות ובטרור", הסבירו.

בנוסף אמרו כי אבו מאזן צפוי לדרוש להקים מדינה פלסטינית על גבולות 67' תוך חילופי שטחים עם ישראל שדורשת להשאיר אצלה את גושי ההתנחלויות הגדולים. בנוסף לכך צפוי יו"ר הרשות לדרוש מעבר בטוח בין הגדה המערבית לרצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully