וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת שי ארביב: נערה נעצרה בחשד לסירסור

איילה חננאל

17.5.2010 / 0:02

חוקרי מרחב יפתח חקרו נערה בת 16 בחשד למעורבות בפרשת החשוד בשידול נערות חוסות לזנות. גם לנערה מייחסת המשטרה חשדות של סרסור והדחת קטינות לסמים. בתום חקירתה, שוחררה הנערה למעצר בית

ד', נערה בת 16 המטופלת על ידי שירותי הרווחה בתל אביב, נעצרה אמש (ראשון) על ידי חוקרי מרחב יפתח, בחשד למעורבות בפרשת שי ארביב, החשוד בשידול נערות חוסות לזנות. לד' מיוחסים חשדות של סרסרות, החזקת מקום לשם זנות והדחת קטינות לסמים - אותם החשדות המיוחסים לארביב, בן ה-25.

במהלך החקירה ערכה המשטרה עימות בין ד' לארביב, ובו טענה הנערה כי לא היה לה חלק או שליטה במעשים שבוצעו בדירה הסמוכה למקום בו היא מתגוררת עם הוריה. עוד אמרה הנערה כי לא ידעה על המקרים בהם לפי החשד לקח ארביב את אחת הנערות ושידל אותה לזנות לכלי הרכב העוברים והשבים ברחובות באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. בסיום חקירתה נשלחה ד' לחמישה ימי מעצר בית, בדירה שנמצאת מול הדירה החשודה כי שימשה את ארביב כבית בושת לנערות. ממשטרת מחוז תל אביב נמסר כי מיוחסים לה אותם החשדות שמיוחסים לארביב, וכי היא נשלחה למעצר בית בהסכמת הפרקליטות.

ד' מוכרת ומטופלת על ידי שירות אגף הרווחה של עיריית ת"א. דברים שמסרה לוואלה! חדשות, אמרה ד', כי אביה עובד כמאבטח במשך שעות ארוכות וחוזר מאוחר בלילה, ואילו אימה מתגוררת עם בן זוגה בדרום הארץ. היא שוהה רוב היום לבד בביתה ואינה נמצאת במסגרת לימודית. בית הוריה שימש תקופה ארוכה כבית בו התארחו חבריה.

חשד לאיומים על הנערים המעורבים בפרשה

לדירה ממול ביתה פלש שי ארביב לפני כשנתיים וחצי, ומאז הפך גם הוא לאורח קבוע בדירה. כך הכיר ארביב את הנערות שעל פי החשד סרסר בהן. מדובר בנערות חוסות שנמלטו מהמוסדות בהן הושמו. לאותם נערות ונערים שפגש בין היתר דרך שכנתו הקטינה, הציע ארביב להתגורר בדירתו. במרחב יפתח טוענים, כי המחשב בביתה של ד' הוא ששימש את ארביב להפצת מודעות שירותי הסאדו-מאזו, וכי מספר הטלפון הנייד שלה הוא זה שהופיע במודעות.

מאז התפוצצה הפרשה שוהה ד' בבית הוריה מבלי שאיש משירותי הרווחה האמונים עליה יבדוק את מצבה. כמו כן, נכון לשעה זו היא אינה מיוצגת על ידי עורך דין.

לחוקרי מרחב יפתח שהופקדו על חקירת הפרשה נודע כי מאז מעצרו של ארביב וחשיפת הפרשה, קיבלו חלק מהנערים והנערות המעורבים בה איומים מצד אנשים שהזדהו כחבריו של ארביב. הם הזהירו את הנערים מפני שיתוף פעולה עם חוקרי המשטרה.

ארביב, בן ה-25 מתל אביב, נעצר לפני כשלושה שבועות בחשד ששידל נערות חוסות לזנות ולביצוע אקטים מיניים של סאדו-מאזו. בנוסף, חושדים במשטרה כי הוא נהג לתת לנערות סמים מכל הסוגים ולאחר שהתמכרו - דרש מהן לעבוד בזנות כדי לממן את הסמים. לפי החשד, ארביב פלש לדירה בשכונת פלורנטין שבתל אביב והפך אותה לבית זונות בה שידל נערות לזנות. מחר הוא צפוי להגיע להארכת מעצרו בפעם השלישית בבית משפט השלום בת"א.

עדכון ראשון - 21:23 16.5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully