וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד הפועל של אש"ף אישר את שיחות הקרבה

אבו מאזן ייפגש הערב עם השליח ג'ורג' מיטשל וימסור לו את ההסכמה הפלסטינית לפתיחת שיחות הקרבה. החלטת אש"ף התקבלה גם בשל ערבויות שקיבלו הפלסטינים מארה"ב בנוגע ל"פעילות בהתנחלויות"

רויטרס

מזכיר הוועד הפועל של אש"ף, יאסר עבד רבו, הכריז בצהרים (שבת) על אישור שיחות הקרבה. לדבריו נושא ירושלים והפליטים יעלו אף הם במשא ומתן העקיף עם ישראל. החלטת הוועד הפועל של אש"ף התקבלה גם בשל ערבויות שקיבלו הפלסטינים מארצות הברית בנוגע ל"פעילות בהתנחלויות, הסכנה שבהן והצורך שייפסקו", אמר עבד רבו. הוא הוסיף כי "ארצות הברית תנקוט עמדה תקיפה נגד כל פרובוקציה שתשפיע על המשא ומתן".

יאסר עבד רבו העריך עוד כי בפגישה הנוספת שיקיימו הערב יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן והשליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל יוכרז באופן רשמי על פתיחת שיחות הקרבה עם ישראל. "ההחלטה לאשר לרשות הפלסטינית לנהל משא ומתן עקיף עם ישראל התקבלה ברוב קולות", הוסיף.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נועד אמש ברמאללה עם השליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל ודן עימו במאמצים לחדש את המשא ומתן העקיף בין ישראל לפלסטינים. ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני ד"ר סאיב עריקאת אמר בתום הפגישה כי "על ישראל לבחור בין התנחלויות לבין שלום". בהתייחסו לדברים שאמרו בכירים בישראל, שפקפקו בהצלחת שיחות הקרבה, הביע עריקאת תמיהה ופליאה: "אני תמה מדוע ישראל גוזרת כישלון על המגעים עוד בטרם הם התחילו. לפי דעתי, הם יעשו הכל כדי להכשיל את המשא ומתן". "אנחנו מצידנו רוצים בהצלחת משימתם של אובמה ומיטשל ושכל העולם יידע מה אנחנו רוצים - הקמת מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים, שחרור אסירים מבתי הכלא בישראל והפסקת הבנייה בהתנחלויות", הוסיף עריקאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully