וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי, רוץ לראשות הממשלה

רועי כ"ץ

3.5.2010 / 12:03

עם רזומה של גנרל בחיל האוויר, ניהול בית ספר והנהגת העיר החשובה בישראל, ראש עיריית תל אביב הוא המועמד של השמאל הישראלי. רועי כ"ץ חושב שאתמול הוא עשה את הצעד הראשון לעבר הפוליטיקה הארצית

שלום רון חולדאי וברוך הבא למרוץ על ראשות מפלגת העבודה. תהינו באמת כמה זמן תצליח להחזיק את עצמך בבניין המכוער של עיריית תל אביב בכיכר רבין מבלי להבין עד כמה הפוליטיקה הארצית קוראת לך. גנרל לשעבר בחיל האוויר, איש חינוך וראש עירייה רב השפעה, שילוב שאין יועץ תקשורת שלא היה חותם עליו בעיניים עצומות. אותו יועץ תקשורת שאמר לך ללכת על הברכיים של הציבור החרדי בישראל ולקבל על עצמך את תפקיד מנהיג הרוב החילוני השפוי, רגע לפני שלפיד ג'וניור גונב לך את הקרדיט.

אם תסיט רגע את המבט היהיר דרומה, תוכל לראות ביום בהיר את עמרם מצנע עומד במרכז ירוחם. פעם הוא היה ראש עירייה מצליח ורב זכויות עם עבר צבאי עשיר, לא הרבה אחר כך הוא כבש את תפקיד יו"ר מפלגת העבודה, חטף סנוקרת מאריק שרון והבין שארץ ישראל היא אולי ארץ אוכלת יושביה אבל מפלגת העבודה היא בטוח מפלגה שלועסת ומקיאה את מנהיגיה. מצנע יוכל לספר לך בחיוך מריר מה קורה לפוליטיקאי מקומי שעובר לזירה הארצית, את ההבדל בין מי שמנהל אלפים ולמי שנאלץ ללקק לאלפים. אבל גם תקדים מצנע לא צריך לעצור אותך: עמרם הוא מה שמכונה בחור טוב ונחמד, אתה מעולם לא נחשדת בעבירה הזו.

פינה את אוסישקין, יפנה מאחזים?

העימות האידיאולוגי הקשה ביותר בישראל אינו בין דתיים לחילוניים או בין שמאלנים לימנים. הקרב האמיתי הוא ערכי וניטש בין המחנה שרוצה לחיות חיי עבודה מודרניים ונורמליים ובין אלה שמאמינים בעליונות היהודים, לועגים לאומות העולם ומחכים לעימות הבלתי נמנע בתקווה שהקב"ה יצילנו מידי הכופרים וימגר את הזרים משטחי ארץ ישראל. אם תשכיל להבין שיש רבים, משמאל ומימין, שרוצים ישראל יצרנית ומודרנית בה נשמע קול חזן מבית הכנסת מבלי להפריע למוזיקה השמחה שבוקעת ממועדון נוער הומו-לסבי שפועל ללא פחד, יש לך סיכוי של ממש לסחוף אחריך את פליטי מרצ המתרסקת, העבודה המדשדשת וקדימה המאכזבת. נכון, יהיו כמה שמאלנים שיצקצקו בלשון על הסגנון הכוחני שלך, אבל כדאי שיזכרו שרק מי שפינה בלי למצמץ תושבים מכפר שלם והצליח להרוס את אוסישקין למרות הלחץ הציבורי, יוכל להתמודד ביום פקודה עם נוער הגבעות ומתיישבי יצהר.

המושג "תל אביב" הפך בשנים האחרונות לסוג של קללה בפי מתיישבי יש"ע, חרדים ושאר שונאי קידמה. אתה יכול לשים לכך סוף ולהפוך את הכהונה שלך בראשות העיר החשובה בישראל למקפצה בדרך לעמדת ההנהגה של מחנה שמאל ציוני שפוי. כזה שמבין שטוב שירושלים קיימת אבל עדיף לא לגור בה, שקדושת החיים חשובה כמו איכות חיים ושמי שאינו יכול לפרנס את עצמו, והוא בריא בגופו ובנפשו, שלא יטרח לבוא לממשלה כדי שתציל אותו מעצמו.

תגובתם הקשה והמיידית של קברניטי ש"ס מלמדת על האיום שהצבת. אין לך הרבה זמן להחליט וכדאי לנצל את ההזדמנות שלפניך. אין דבר מחמיא יותר מהתקפה ברוטלית של אלי ישי, האיש יודע לזהות איום רציני כשהוא רואה אחד. רוץ רון, רוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully