וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: "אין מגעים עם שולה זקן"

גלעד גרוסמן

21.4.2010 / 12:42

בפרקליטות המדינה ובמשטרה מכחישים את הפרסומים לפיהם מתנהלים מגעים במטרה להפוך את מי שהיתה ראש לשכתו של אהוד אולמרט, לעדת מדינה בפרשת הולילנד. "אנו עדיין ממתינים להתייצבותה לחקירה"

בעקבות מספר פרסומים בכלי התקשורת, לפיהם בפרקליטות ובמשטרה מנסים לרתום את שולה זקן, שהיתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לסייע לחקירה ואף להפכה לעדת מדינה, בפרשת הולילנד, מבקשים היום (רביעי) בפרקליטות להכחיש את הדברים.

בהודעה שפרסמה הפרקליטות נכתב, כי "אין אמת בפרסומים לפיהם המשטרה או הפרקליטות מקיימים או קיימו מגעים עם הגב' שולה זקן, וממילא הגורם העומד מאחורי הפרסומים אינו המשטרה או הפרקליטות".

בפרקליטות מוסיפים כי "העובדה היחידה המשקפת את המציאות היא כי נמסר לגב' זקן זימון לחקירה כבר לפני למעלה משבוע וכידוע, היא טרם התייצבה".

היום צפוי פרקליטה של זקן, עו"ד מיכה פטמן, לכנס מסיבת עיתונאים בה הוא אמור להתייחס לסיבות שבגללן האריכה זקן את שהותה בחו"ל, ולשמועות לפיהן היא נמצאת במגעים להפוך לעדת מדינה. זקן שוהה כעת בארה"ב ועל פי ההערכות, היא מעכבת את שובה לארץ עד לסיכום בין עורך דינה לצוות החקירה והפרקליטות.

בתוך כך, בית משפט השלום בראשון לציון שחרר הבוקר בתנאים מגבילים שלושה מהחשודים במעורבות בפרשת הולילנד. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ושחרר למעצר בית למשך עשרה ימים את אנשי העסקים אביגדור קלנר והלל צ'רני עליהם הוטל צו איסור יציאה מהארץ וכן את מהנדס העירייה לשעבר אורי שטרית. השלושה מצטרפים לשלושה חשודים אחרים במעורבות בפרשה ששוחררו השבוע למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully