וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות מצבות הושחתו בבית עלמין בצפון

איילה חננאל

9.4.2010 / 0:47

כ-40 מצבות נותצו בבית הקברות בקיבוץ מרחביה שבצפון. המשטרה בודקת חשד כי מדובר במעשה וונדליזם על רקע לאומני. "המקרה מחזיר אותנו לימים חשוכים בהיסטוריה"

כ-40 מצבות נותצו בבית העלמין בקיבוץ מרחביה שבצפון. אזרח שעבר במקום והבחין במצבות השבורות התקשר למשטרה ודיווח על מעשה הוונדליזם. למצבות נגרם נזק רב, והם נופצו ככל הנראה באמצעות סלעים. מפקד תחנת משטרת עפולה, סגן ניצב יוסי שרביט אמר אמש (חמישי) כי מדובר באירוע חמור מאוד. "זהו מעשה מרושע ואנו נצליח להגיע למי שביצע את הפשע הזה".

מהמשטרה נמסר כי כל כיווני החקירה נבדקים, בינהם גם החשד שהמעשים בוצעו על רקע לאומני. בקיבוץ מרחביה הביעו הערב זעזוע עמוק מניתוץ הקברים וציינו כי מדובר בבית עלמין פעיל. "המקרה מחזיר אותנו לימים חשוכים בהיסטוריה".

לפני כארבעה חודשים נותצו כתריסר מצבות של ילדים בחלקת הילדים של בית העלמין באשדוד. המצבות שייכות לילדים אשר מתו בין שנות ה-60' לשנות ה-80'. המצבות המרוסקות התגלו על ידי אחד מעובדי החברה קדישא בעיר.

ראש העירייה יחיאל לסרי, הביע אז זעזוע מהמקרה ואמר כי הוא "בטוח שמשטרת ישראל תפעל מהר על מנת לתפוס את האחראים למעשה הנורא אשר פגעו במקום כה רגיש".

עדכון ראשון - 21:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully