וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה לחמאס: ירי לעבר ישראל "אינו קביל"

שר החוץ הרוסי לברוב שוחח בטלפון עם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל והביע את התנגדות ארצו לירי רקטות לעבר ישראל. בתגובה אמר משעל, כי אין לחמאס אינטרס בהסלמה

שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב שוחח היום (חמישי) בטלפון עם ראש הזרוע המדינית של חמאס חאלד משעל על המצב במזרח התיכון. כך דווח בסוכנות הידיעות הרוסית. במהלך שיחתם, דנו השניים בתוצאות פגישת הקוורטט שנערכה באחרונה במוסקבה, ולברוב הדגיש בפני משעל כי ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל "בלתי קביל" מבחינת רוסיה.

"השר הדגיש את החשיבות בהשבת האחדות הפלסטינית על הפלטפורמה של אש"ף וכי ירי הקסאם על ידי חמאס לעבר מחוזותיה הדרומיים של ישראל הוא בלתי קביל", נמסר. לדברי מקור במשרד החוץ הרוסי, משעל התייחס באופן חיובי להצהרה של הקוורטט הכוללת קריאה להקפאת הבנייה הישראלית בירושלים ובגדה המערבית ולחידוש שיחות הקרבה בין ישראל לפלסטינים לקראת הסכם שלום שיושלם בתוך שנתיים וכן גינוי ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל.

משעל ציין בשיחה כי "לחמאס אין אינטרס בהעמקת המתיחות כרגע, והוא נוקט בצעדים כדי למנוע ירי טילים מרצועת עזה לעבר ישראל". כמו כן, משעל גינה בחריפות את מתקפת הטרור בתחנת הרכבת התחתית של מוסקבה וביקש להעביר את תנחומיו למשפחות ההרוגים והפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully