וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרגנו של קובי פרץ שוחרר למעצר בית

יוחאי יעיש חשוד כי דיווח על הוצאות כוזבות של אליל הזמר הים-תיכוני בסכום כולל של 5 מיליון שקלים. הוא שוחרר בערבות של 700 אלף שקלים ונאסר עליו לצאת מהארץ

בית משפט השלום בירושלים שחרר היום למעצר בית את יוחאי יעיש, אמרגנו האישי של הזמר קובי פרץ. יעיש, בן 47 מפתח תקווה, מנהל ובעל מניות בחברת שגית הפקות בע"מ ושותף ב"רועי הפקות". עד סוף שנת 2009 ניהל את עסקו של קובי פרץ במסגרת SR הפקות. במהלך ביקורת בתיקו של יעיש עלה חשד כי בסיועו של יועץ מס, דרש הוצאות כוזבות בסכומים של מיליוני שקלים.

מהחקירה עולה כי יעיש דיווח על הוצאות כוזבות הקשורות להופעותיו של קובי פרץ בסכום כולל של כחמישה מיליון שקלים. עוד עולה כי הוא סייע לצוות האומנים הקבוע של הזמר להעלים הכנסות ואת יתרת הכסף נתן לפרץ. כמו כן, יעיש חשוד שלא דיווח על הכנסות מהופעותיו של קובי פרץ בחו"ל. כך לדוגמא, מציינים במשטרה, יעיש לא דיווח על הכנסה בבגובה 185 אלף דולרים מהופעתו האחרונה של קובי פרץ שנערכה בחודש ינואר בניו יורק.

השופט כרמי מוסק שחרר את יעיש למעצר בית עד יום שני הבא בערבות של 700 אלף שקלים. הוא יפקיד את דרכונו ורכבו הפרטי עוקל. כמו כן, יעיש הפקיד 50 אלף שקלים במזומן בבית המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully