וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הילד שנדרס: אבדה התקווה להצלתו

הרופאים מוסיפים להיאבק על חייו של אריק פרוצקיך עופר בן ה-12 שנדרס אתמול באופקים, אך במשפחתו כבר איבדו תקווה. האב איתן: "תמו הסיכויים. זה מצב של מוות קליני"

אריק פרוצקיך עופר בן ה-12 שנפצע אמש אנושות באופקים מפגיעת מכונית מוסיף להיאבק על חייו, אך אביו איתן העריך הערב (שני) שהסיכויים להצלתו אפסיים. עם זאת, הרופאים ממשיכים לנסות להציל את אריק, שנדרס שעה שרכב על אופניו עם חברו, והוא מונשם ומחובר למכשירים.

"תמו הסיכויים, כשלו המאמצים, אנחנו נמצאים במצב של מוות קליני", אמר האב איתן בראיון בגלי צה"ל. "מרגע התאונה הילד מונשם, חסר הכרה, איבד כל קשר עם הסביבה וכנראה גם איבד את הקשר עם העולם הנוכחי. הרופאים נתנו לנו הסבר שלא מותיר ספק, הם מיצו את כל הכלים העומדים לרשותם. הודיעו לנו שעל פי האתיקה המקצועית הוא עדיין לא נותק מהמכשירים שגורמים למעשה להפעלת הגוף בצורה מלאכותית מבחוץ".

"אני נמצא עכשיו בשיא הכואב, האכזרי והשלילי עלי אדמות - כשאבא נאלץ לקבור בן", אמר. "זה מנוגד בתכלית הניגוד לחוקי הטבע. אני לא מאחל את זה לאף אחד ואני מזהיר את כולם: אם זה קרה לי בצורה הכי נורמטיבית, זה יכול לקרות בכל רגע ובכל מקום לכל אחד מכם".

אריק נפצע אתמול יחד עם חברו רומן וורופייב כשרכבו על אופניים באופקים. נהג מונית, שעל-פי החשד לא נתן זכות קדימה, פגע בשניים במעבר חצייה. אריק נפצע אנוש, ומצבו של רומן מוגדר כעת קשה. "הלב שלי נקרע", אמר האב, "הרכב שבא ממול פגע בשניהם בתחום מעבר החצייה כאשר העיף את בני על שמשת החלון הקדמי ומשם עשרות מטרים באוויר אל הכביש".

"כל אופקים אבלה. מדובר בשטח אורבני בנוי וילדים שחצו במעבר חציה. תעצרו את זה כאן ועכשיו, נהגים והורים - תרבות הנהיגה חייבת להשתנות. אנחנו לא יכולים לפגוע אחד בשני מבפנים. יש לנו מספיק אויבים מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully