וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה האישה שהותקפה בתחנה המרכזית בת"א

איילה חננאל

24.2.2010 / 15:45

האישה בת ה-70 שהותקפה הבוקר באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, מתה מפצעיה בבית החולים איכילוב בעיר. הנתין הסודני שנעצר בעקבות התקיפה, חשוד כעת ברצח

האישה שהותקפה הבוקר (רביעי) באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, מתה לפני אחר הצהריים בבית החולים איכילוב במשטרה. בסריקות שערכה המשטרה לאחר היוודע המקרה נעצר נתין זר סודני בן 28 כחשוד בתקיפה האישה בת ה-70. בעקבות מותה של האישה, נחשד כעת הנתין הסודני ברצח.

מהחקירה עולה עד כה כי האישה שהותקפה היתה ככל הנראה חסרת בית. עוד עולה מהחקירה כי האישה השליכה מסיבה בלתי ברורה אשפה לעברו של הסודני, שהיה נתון ככל הנראה תחת השפעת אלכוהול. זה בתגובה התעצבן ולפי החשד, תפס את האישה והכה אותה.

האישה שהותקפה נמצאה ברחוב כשהיא פצועה באורח קשה וללא הכרה. עובר אורח הבחין בה כשהיא שוכבת חבולה ברחוב הגר"א, שבמתחם התחנה המרכזית הישנה והוא היה זה שהזעיק את המשטרה.

שוטרי סיור מרחב יפתח שהגיעו למקום פינו את האישה בעזרת צוות של מגן דוד אדום לבית החולים איכילוב. בסריקות באזור נעצר נתין זר סודני החשוד שתקף את הקשישה והוא הועבר לחקירה, לאחריה שיחזר את המעשה וטען בפני השוטרים: "הייתי שיכור מאוד, אני לא יודע למה הרבצתי לה". מאוחר יותר הגיע החשוד מלווה בעורך דינו מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד אבי כהן, לדיון בהארכת מעצרו. זהותה של האישה עדיין אינה ידועה.

הערב נודע כי בידי המשטרה נמצא סרט המתעד את האירוע ואשר צולם ע"י מצלמות האבטחה הנמצאות בזירה. לבקשת המשטרה, הוצא צו האוסר את פרסום תוכן הקלטת עד להודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully