וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר הכלולות נפתח בבשורות רעות

קובי מנדל

23.2.2010 / 11:20

רק הבוקר התבשרו הזוג הטרי לירון ויניב בוחבוט, שאל חתונתם נסעה משפחת דהן, על תאונת הדרכים הטרגית בה נהרגו חמשת בני המשפחה. "החלטנו לא לבשר לבני הזוג על האסון במהלך החתונה"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

שלושה דורות של משפחה אחת נמחקו אתמול בתאונה הקשה בצומת הערבה. ההרוגים הם בני הזוג ליאור,31, וטלי, 34, דהן, אמו של ליאור רות דהן, 57, בתה של רות , שרית דהן, חיילת בת 19 ושילת דהן, התינוקת של בני הזוג בת חמישה חודשים בלבד.

רק הבוקר התבשרו הזוג הטרי לירון ויניב בוחבוט, שלחתונתם נסעה המשפחה, על התאונה הטרגית של בני המשפחה. הזוג התחתן אמש מבלי שידע על הטרגדיה בה נהרגו חמשת בני המשפחה, שהיו בדרכם צפונה להשתתף אירוע, כאשר נהג משאית סטה ממסלולו ופגע בהם. הם נלכדו בתוך הרכב ונשרפו למוות.

קרוב משפחתם, יוסי גרוטס, שנכח באירוע בחיפה, מסר לוואלה! חדשות כי לבני הזוג, שהתחתנו אמש, לא נמסרו פרטים על האסון כדי לא להעיב על האירוע. רק קומץ חוגגים באולם ידעו על הטרגדיה וקיבלו את ההחלטה שלא לשתף את בני הזוג באסון המשפחתי.

אחיינה של אחת הנספות, דדי גרוטס, התקשה לעכל את האסון הנורא: "זה כמו לחיות בתוך סרט, ואני מתקשה להאמין שאנחנו אלה שנמצאים בו. תמיד שמענו בתקשורת על משפחות שנמחקות כליל בתאונות בעקבות נהיגה חסרת אחריות של נהגים שאיבדו את הברקסים, ופתאום זה מגיע אליך. זה שוק רציני".

עוד סיפר האחיין כי הסיטואציה קשה שבעתיים מאחר שרק לפני עשרה ימים נפטר סב המשפחה, ובצירוף מקרים כואב, גם הוא לא יזכה להשתתף בחתונה. "הגענו למסקנה שאם נוסיף ונבשר על המקרה מהיום, צערם של בני הזוג יגבר על שמחתם, והחתונה תתפוצץ", הוסיף האחיין.

הנהג החשוד, מוחמד אל ג'אבור, 24, מרהט, טען אמש כי במהלך היטלטלות הרכב בנסיעה נפתח מכסה תא הכפפות שמעל לראשו והבהיל אותו ובשל כך סטה ממסלולו. החשוד הועבר לבית המעצר אוהלי קידר בבאר שבע ויובא היום להארכת מעצרו.

עדכון ראשון - 07:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully