וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיטי: מספר המתים עלה ל-150,000

רעש משנה בעצמה של 4.7 בסולם ריכטר הורגש בהאיטי על רקע דיווחים שמניין ההרוגים ברעידת האדמה עלה ל-150,000. המשלחת הישראלית צפויה לסיים את משימתה בהאיטי השבוע

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

12 ימים לאחר רעש האדמה החזק שפקד את האיטי, רעש משנה נוסף הורגש הלילה (שני) במדינה. מרכז הרעש בעצמה של 4.7 בסולם ריכטר נרשם כ-41 ק"מ מערבית לבירה פורט או פראנס בעומק של 33 ק"מ. המשלחת הישראלית להאיטי צפויה לסיים השבוע את משימתה במדינה מוכת האסון ולחזור ביום רביעי.

בתוך כך, המניין הרשמי של בני האדם שנספו ברעידת האדמה בהאיטי עלה ל-150,000, כך מסרה אמש שרת התקשורת במדינה. אולם, מספר זה מתייחס רק לגופות שנספרו ונאספו עד כה בעיר הבירה פורט או פראנס, ואינו כולל את הגופות שנמצאות באזורים אחרים, כמו הערים ההרוסות לוגאנה, סמוך למוקד הרעש, וג'אקמל, בחוף הדרומי. בנוסף, הספירה לא כוללת מספר רב של גופות שנשרפו על ידי קרובי משפחה לאחר ששכבו מספר ימים ברחובות וגופות שעדיין קבורות תחת ההריסות. "אף אחד לא יודע כמה גופות קבורות מתחת להריסות – 200,000, 300,000?" אמרה השרה מארי-לורנס לאסגיו. "מי יודע מהו המספר הכולל של המתים?" לדברי לאסגיו, יתכן שלעולם לא נדע מהו המספר הסופי.

(עדכון ראשון 23:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully