וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התיירות האירני לחץ יד לשר מיסז'ניקוב

פנחס וולף

20.1.2010 / 14:44

תקרית חד פעמית או התפתחות מדינית מפתיעה? בוועידת התיירות הבינלאומית במדריד לחץ שר התיירות סטס מיסז'ניקוב את ידו של עמיתו האירני, חמיד בקאי

רוחות שלום מפתיעות מטהרן? שר התיירות האירני חמיד בקאי לחץ היום (רביעי) את ידו של עמיתו הישראלי, סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו), במסגרת פתיחת יריד התיירות הגדול בעולם לשוק הלטיני – FITUR המתקיים במדריד. מיסז'ניקוב סייר יחד עם שגריר ישראל במדריד, רפאל שוץ, ועם הצוות המקצועי של משרד התיירות בין ביתני המדינות השונות תוך שהם בוחנים אפשרויות לשיתופי פעולה ועורכים היכרות עם עמיתיהם בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחמם את היחסים עם אירן. השר מיסז'ניקוב בביתן האירני/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי גורמים במשרד התיירות, כאשר הגיעה המשלחת לביתן האירני היא התקבלה לאחר היסוס קל על ידי מנהל הביתן אשר הציג בפני האורחים את פעילות תעשיית התיירות האירנית והזמין את מיסז'ניקוב עצמו לבוא לבקר במדינה. בביתן האירני פגש מיסז'ניקוב בעמיתו האירני ולחץ את ידו.

בעת המפגש אמר השר הישראלי לבקאי כי "ישראל ואירן נמצאות באותו אזור והתיירות יכולה להוות גשר בין העמים – אך על נשיא אירן לחדול מהסתה פרועה כנגד העם היהודי ומדינת ישראל ולהחזיר את אירן למשפחת העמים" מיסז'ניקוב הוסיף ואמר כי הוא מקווה שיבוא יום ובו יוכל כל אזרח ישראלי לבקר באירן ובכך להחזיר את היחסים שהיו בין שני העמים לפני המהפיכה החומניסטית. נציג אירן עצמו לא הגיב לדבריו של מיסז'ניקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully