וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קרא פסוק מתהילים ורוצץ גולגולת בתו

14.1.2010 / 12:02

נחמן אנשין, תושב ירושלים, מואשם ברצח בתו פרומה בת השמונה חודשים, לפני כשבועיים. "הוא הטיח בכוח רב את ראשה של הפעוטה ברצפת הדירה 7-6 פעמים"

מערכת וואלה!

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

בבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד נחמן אנשין, בגין רצח בתו פרומה לפני כשבועיים. עורכי דינו של אנשין טענו בימים האחרונים כי הוא לוקה בנפשו, זאת על אף שחוות דעת פסיכיאטרית קבעה שהוא כשיר לעמוד לדין.

בכתב האישום המתאר את שאירע בדירה בליל הרצח צוין כי "כשאמה של הפעוטה חזרה לדירה, פנה אליה הנאשם בצעקות ושאל אותה שוב ושוב 'מי את', 'מי אני' ואיים כי 'יגמור אותה' אם לא תענה. האם המבוהלת השיבה לנאשם כי היא אשתו ואז אמר לה הנאשם: 'תירגעי, תירגעי הכל בסדר'. בשלב מסוים דרש הנאשם מהאם לשכב במיטה לצדו כדי לקיים עמה יחסי מין. האם סירבה, והנאשם יצא מהמיטה והתקשר לאביו, שהבטיח להגיע במהירות אל הדירה".

עוד נאמר בכתב האישום כי "לאחר זמן מה, כשהתרחק הנאשם מדלת הדירה לכיוון המטבח, תוך שהוא ממשיך לשאול 'מי אני' ו'איפה פרומי' (המנוחה. ג.ג). האם אמרה לנאשם שהמנוחה ישנה במיטתה וברחה מהדירה כשבתה הנוספת בזרועותיה. הנאשם ניסה לעצור את האם, אך לאחר שראה שהצליחה לצאת, אמר לה בתגובה ביידיש: 'יופי, צאי מהר מהבית, טרק את הדלת ונעל אותה. האם המבוהלת החלה לצעוק בהיסטריה בחדר המדרגות: הצילו, יש ילדה בפנים, בעלי השתגע, הוא יעשה לה משהו'. הנאשם צעק לשכנים שביקשו שיפתח את הדלת: 'תלכו מפה' וכשביקשו שיפתח את הדלת ויוציא את המנוחה, אמר להם: 'היא בידיים שלי, שחוטה כמו תרנגולת'".

כמו כן נטען בכתב האישום כי "מתנדב משמר אזרחי שוחח עם הנאשם וביקש ממנו 'פתח לי את הדלת כדאי שאקח את הילדה. בתגובה צעק לו הנאשם 'הילדה כבר מתה'. המנוחה שנבהלה מהצעקות בכתב. בשלב זה החליט הנאשם לרצוח את המנוחה. הנאשם אחז בידו את רגלה השמאלית של המנוחה כשראשה מוטל כלפי מטה, אמר את הפסוק: 'אשרי שי אחז וניפץ את עולליך אל הסלע" (תהילים קל"ז), והטיח בכוח רב את ראשה של המנוחה ברצפת הדירה 6-7 פעמים. כתוצאה מאחזית הנאשם נשברה עצם הירך ברגלה השמאית. חבטות הנאשם רוצצה את גולגלתה של המנוחה".

שוטרי סיור של מחוז ירושלים שהגיעו לבית המשפחה ברחוב פולנסקי, פרצו לדירה לאחר שהאב מנע את כניסתם של הכוחות הראשונים שהגיעו לדירה. השוטרים מצאו את התינוקת במצב קשה, כשעל גופה סימני חבלות וסימני חניקה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, פינה את התינוקת במצב קשה לבית החולים "ביקור חולים" ושם נקבע לאחר מכן מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully