וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי כבר לא מקבל פקודות מאחיו

הנסיך הארי חי בצל של אחיו הגדול וויליאם, אולם בקרוב הכל צפוי להשתנות: הארי, הנמצא באימוני היחידה האווירית של הצבא הבריטי, יועלה בדרגה ודרגתו תשתווה לזו של וויליאם

הוא כנראה לעולם לא יהיה מלך, ותמיד יחיה בצל אחיו הגדול, אבל לפחות בצבא הבריטי, הנסיך הארי יהיה שווה בקרוב לאחיו וויליאם. הנסיך הצעיר צפוי לקבל השנה העלאה בדרגה לסרן, שתהפוך אותו לשווה עם הנסיך וויליאם, גם בדרגה וגם בשכר, כך דיווח (ראשון) העיתון הבריטי "הדיילי טלגרף".

שני האחים עוברים כעת אימונים לתפקיד טייס מסוקים. וויליאם עובר הדרכה במסגרת חיל האוויר המלכותי ודרגתו מקבילה לסרן ובשנה הקרובה הוא לא צפוי לעלות בדרגה. הארי בן ה-25 אמנם צעיר מוויליאם בשנתיים אך סיים לפניו את הפנימייה הצבאית סאנדהרסט. כיום הוא בעל דרגת סגן ונמצא באימוני היחידה האווירית של הצבא. בעוד כמה חודשים הארי צפוי לקבל דרגת סרן בפועל ולהפוך מאוחר יותר השנה לסרן באופן רשמי. הקידום מבוסס על משך השירות ואמור להעלות את משכורתו ל-37 אלף עד 44 אלף ליש"ט בשנה.

הארי, הניצב אחרי אביו צ'ארלס ואחיו ברשימת הטוענים לכתר המלכות הבריטי, שירת בעבר במשך עשרה שבועות כפקח טיסה במחוז הלמנד שבאפגניסטן. הוא צפוי להתחיל בקרוב את האימונים כטייס מסוק אפאצ'י ולא מסתיר את רצונו לחזור לזירת הקרב. אולם, ככל הנראה הדבר לא יתאפשר בגלל העלייה שחלה בחדירת פעילי טליבן לשורות המשטרה האפגנית - מצב שיקשה לשמור על נוכחותו של הנסיך באזור בסוד ויסכן אותו ואת חבריו לנשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully